Beantwoord

Installatie ISRA punt/kabel

  • 23 januari 2020
  • 28 reacties
  • 478 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 19 reacties

Hoi,

Ik heb nogal al wat problemen gehad met het vinden van mijn ISRA punt. Er is een monteur van de netwerkbeheerder, kpn, langsgeweest die het niet kon vinden. Hierna zou t-mobile weer een nieuwe afspraak inplannen, maar hier wacht ik nog op.

Nu heb ik gisteren iets gevonden waarvan ik denk dat het een internetkabel zou kunnen zijn en daar mijn modem op aangesloten. (de grijze kabel links op de foto met het rode en blauwe draadje)

Het lijkt de juiste kabel te zijn; ik kan nu verbinding maken met het netwerk, maar ik heb nog geen internettoegang. Ik weet echter niet of ik deze toegang niet heb omdat het niet op de juiste kabel is aangesloten of omdat mijn internet nog niet opgeleverd is. Mijn t-mobile aanvraag zal namelijk nog op incompleet staan, aangezien er nog een monteur langs zou komen.

Mijn vraag is dus of ik de juiste kabel heb en zo ja, kan mijn internet worden opgeleverd?

 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Hilde

icon

Beste antwoord door Jason 7 februari 2020, 12:06

Hoi @HSmits,

 

Wat jammer dat er geen ISRA (aansluitpunt) gevonden is! De monteur heeft een ticket ingeschoten naar de techneuten die vervolgens met de netwerkbeheerder (KPN) gaan schakelen wat nu de vervolgstap is. Ik sluit niet uit dat KPN informeert of ze langs mogen komen om een aansluitpunt te plaatsen. De KPN monteur bepaalt dan vervolgens of hier kosten aan verbonden zitten of dat het kosteloos is. Als er kosten aan verbonden zitten, dan mag je zelf bepalen of je die kosten wilt maken of niet. Zo niet, dan mag je uiteraard jouw abonnement kosteloos opzeggen. Laat ons weten wat er staat te gebeuren en wat de uitkomst ervan is, dan gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag om het of te beëindigen of je verder te assisteren met de aansluiting. :wink:

 

 

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Heel graag gedaan! Bedankt voor het terugsturen van je modem.

 

Groetjes terug! :relaxed:

Hoi @Jason, @Waqqas 

 

Het terugsturen van de apparatuur en het stopzetten van het abonnement is allemaal goed verlopen. Nu is er vorige week toch ongeveer 40 euro bij mij in rekening gebracht, terwijl ik nooit gebruik heb kunnen maken van diensten van t-mobile.

Ik heb het bedrag teruggeboekt, maar het lijkt me niet dat het daarmee afgehandeld is. Kan ik ergens bezwaar maken tegen deze kosten? Of moet ik nu afwachten op een reactie van t-mobile?

 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Hilde

Reputatie 5
Badge +2

Hey @HSmits,

Ik ga je geruststellen, de kosten van de factuur ga je terugkrijgen. :smile:  Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor de gehele factuur. Zo te zien bestaat de factuur uit twee onderdelen; uit abonnementskosten voor een gedeelte van februari en activatiekosten. Beide kosten krijg je volgende maand (mei) netjes terug gestort op je rekening. 

Reageer