Beantwoord

Installatie mislukt, hoe krijg ik een nieuwe afspraak met monteur?

  • 13 May 2019
  • 1 reactie
  • 291 Bekeken

Ik zou sinds 9 mei internet thuis moeten hebben maar er zijn inmiddels 4 man langs geweest, 3 van de fiber maatschappij en een van t-mobile. De laatste was vanochtend opnieuw van de fiber maatschappij die na testen zei dat de converter van t-mobile kapot is. Hij zei dat ik beter zelf een afspraak kon maken omdat het anders nog lager gaat duren. Hoe kan ik een nieuwe afspraak maken hierover? Ik ben nu al 20 min in de wacht bij Gideon...
icon

Beste antwoord door Brian 16 May 2019, 10:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Thomas S uit E, ik zie dat het inmiddels gelukt is met onze monteur en dat de media convertor vervangen is! Ik heb voor de zekerheid nog een lijnmeting gedaan en ik zie wel een iets verminderde demping op de lijn. Nu hoeft dit niet altijd gevolgen te hebben maar ik ben wel even benieuwd of alles nu goed werkt. Mocht je toch nog problemen ervaren laat het dan zeker weten. Zou je in dat geval alvast bekabeld (dus niet via Wifi) een speedtest willen doen? Dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer