Beantwoord

Installatie modem, geen internet

  • 1 January 2021
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik zou de 12e mijn internet kunnen installeren, maar kreeg vanochtend plots een sms'je en mail dat het vandaag al kon. Ik blij! Ik heb nog niet het intallatiepakket dat je daarvoor nodig hebt, maar wel nieuwe een Zyxel modem (geen T50 maar een zwarte van Online.nl). Echter, die heb ik nu geïnstalleerd maar er is geen internet. Komt dat doordat ik een andere modem heb gebruikt dan degene die ik waarschijnlijk nog via de post krijg?

Ik heb een powerlampje die geel is, het lampje ernaast is oranje, en het wereldbolletje is rood. Het wifi tekentje is wel groen, en daar staan cijfertjes bij. Ik heb ‘m voor de zekerheid nog gereset, maar ook dat maakt geen verschil. Ik had gedacht dat het zaterdag was en dat de klantenservice tot 22 uur te bereiken zou zijn, maar 1 januari is natuurlijk een feestdag…

Mijn hoofdaansluiting is overigens zo’n ouderwets PTT doosje die is doorgetrokken naar de woonkamer. Daar zitten 2 aansluitingen voor een modem, eentje in z’n up, eentje met een tv-doosje ernaast. Geen van beiden geven gehoor.

Is de conclusie dat ik toch moet wachten op een modem van Tmobile?

Ik heb evt nog een Fritz box liggen, maar dat is volgens mij geen modem, maar een router? Dus daar zal ik in dit geval niet zoveel aan hebben denk ik.

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 January 2021, 18:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @eelste 

Je zult moeten wachten op de modem van T-Mobile, die van Online.nl zal niet werken.

Jammer… Dan dus toch maar wachten tot het pakket wordt verstuurd.

Reageer