Afgelopen zaterdag ben ik langs de T-Mobile winkel geweest, omdat ik er niet uitkom met het installeren van het pakket/de aanluitingen welke aanwezig zijn in de woning. Daar werd direct aangegeven dat er altijd een monteur langs komt en dat er een mail/brief per post is ontvangen met daarin de datum. Nou prima, met een voldaan gevoel de winkel uit.
Meerdere correspondentie gehad dus thuis gezocht, maar blijkbaar komt de monteur dus toch niet standaard zoals in de winkel wordt aangegeven. Telefonisch is er toen contact geweest waaruit bleek dat wij dit toch zelf moeten regelen en eventueel tegen kosten.
Nu probeer ik vanmorgen al meerdere keren contact op te nemen inzake het inplannen van een monteur. Vanaf een uur of half 10 lukt het sowieso niet om het nummer te bereiken en zojuist had ik, na een wat langere wachttijd, eindelijk de toon dat de telefoon overging. Vervolgens word ik alsnog uit de lijn gegooid.
Het pakket gaat in per 29 november, dus mogen we uiteraard gewoon betalen per de 29e. Graag zou ik een afspraak plannen, zodat ik niet betaal voor een pakket welke niet eens actief is. Je betaald immers al genoeg.
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel