installatie pakket

  • 26 May 2019
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

Ik zou op 28 mei internet krijgen en 4 of 7 dagen van tevoren zou ik een installatie pakket ontvangen.
Op 24 mei krijg ik een email dat ik al aan gesloten ben op het internet, maar ik heb nog steeds geen installatie pakket
Op verschillende tijden geprobeerd te bellen en te emaillen, maar ik krijg geen contact.
Hoe gaat het worden als ik het internet niet krijg geïnstalleerd????, of wanneer ik storing heb????
Ik maak mij erge zorgen ben inmiddels 76 jaar

Ik was altijd klant bij xs4all en daar werd ik altijd keurig behandeld, begin nu spijt te krijgen dat ik overgestapt ben.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Hi @compuding, geen zorgen, je pakket is onderweg! Het pakket is afgelopen donderdag verstuurd, er is wat vertraging opgetreden bij onze bezorgdienst maar hij komt er echt aan. Mocht het niet lukken met de installatie dan is ook dat geen probleem, in dat geval sturen we graag gratis een monteur bij je langs. Stuur mij hiervoor dan weer even een bericht of neem telefonisch contact met ons op via 0800 0092, dan regelen we dit direct!
Heb vandaag contact gehad met 0800 0092 maar ze kunnen me niet zeggen wanneer ik het installatiepakket krijg. Dat is toch raar, zelf als het een extern bedrijf is kunnen ze toch een datum geven.
Op de helpdesk verontschuldigen ze zich omdat ze niks weten, maar zo'n groot bedrijf moet toch de touwtjes in handen hebben.
Dit komt zeer amateuristisch over.

Ik hoop dat ik geen storing, wanneer ik eenmaal internet heb want ik heb hier geen goed gevoel over