Beantwoord

Installatie pakket

  • 5 June 2019
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
11 juni aanstaande staat er een monteur afspraak gepland.
Tot op vandaag 6 juni nog geen installatie pakket ontvangen.
Wie kan me uit de onzekerheid verlossen dat dit wel goed gaat komen met nog 2 werkdagen te gaan.
icon

Beste antwoord door Brian 7 June 2019, 15:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Goed nieuws: we hebben het probleem met de leveringen opgelost! Onze excuses als je even moet of hebt moeten wachten op een pakket. In dit topic vind je meer informatie!
Reputatie 7
Badge +4
Dat snap ik @Rafalow. Het is een vervelende situatie, waarbij het nog goed mogelijk is dat jouw pakket aan komt. Het is krap dag en dat geeft onzekerheid. Is zeker niet prettig. Ik hoop dat jouw pakket nog op tijd aan komt.

Gebruik het andere topic zeker om jouw vraag te stellen. Dan kan van daaruit gekeken worden wat de status van jouw pakket is.

Ik ben het, als medeklant, met je eens dat de communicatie buiten het forum wat actiever had mogen zijn.
Dank voor reaktie.
Wat ik begrijp is de overstap rond en 11 juni word de boel geactiveerd.
Ik heb dus een snipperdag moeten opnemen.
En nu gebeurd dit....ga ik wel een beetje van balen.
Dat begrijp je.
T mobile kan toch contact opnemen in dit soort krappe tijds windows met de hardware toeleverancier.
De snipperdag kan ik niet meer ongedaan maken.
Reputatie 7
Badge +4
Welkom bij T-Mobile Thuis @Rafalow,

Momenteel zijn er problemen bij de uitgifte van nieuwe installatiepakketten. De status hiervan is terug te lezen in het topic over dit onderwerp. Ik raad je aan om daar te reageren. Dat houdt het centraal en dat soort topics wordt normaal gesproken extra in de garen gehouden door webcare. Bovendien staat er in het topic een aantal veelgestelde vragen.

Is er toevallig al een status van de aanvraag te zien in jouw Mijn omgeving van T-Mobile Thuis? Mocht je nog meer vragen hebben , dan verneem ik dat graag.