Beantwoord

installatie pakket na 2 weken nog niet geleverd - vertraging levering pakketten

  • 6 April 2020
  • 4 reacties
  • 296 Bekeken

Op 24 maart zou Post NL het installatiepakket van t-mobile bezorgen, maar door een fout bij Post NL is het pakket retour gestuurd naar t-mobile. Kan gebeuren zou je denken, dan sturen ze hem nog een keer op…

Inmiddels 2 weken later, 5 keer gebeld, nog steeds niks ontvangen. Er staat ook al sinds 24 maart een ticket hiervoor open bij de backoffice? Ik heb voor mijn werk internet nodig, zeker nu in de huidige omstandigheden waar ik niet naar kantoor kan. En voor t-mobile is het blijkbaar nog niet eens mogelijk om een pakketje opnieuw te versturen. Heb spijt dat ik voor t-mobile heb gekozen.

icon

Beste antwoord door Brian 7 April 2020, 16:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @diederik222 

Kan het niet zo zijn dat er iets fout was met het pakketje van T-mobile, Postnl zou toch niet zomaar iets retour sturen denk ik.

T-mobile loopt denk ik ook wat vertraging op met het opsturen van modems en postnl heeft het al heel druk. Wat krijg je dan bijvoorbeeld te horen wanneer je belt?

Hallo @Waqqas,

 

Ik ben verhuisd naar een net opgeleverde nieuwbouw woning. De straat hier is nog half afgezet. Ik heb contact gehad met Postnl en ze zeggen dat de bezorger fraude vermoedde en het daarom retour heeft gestuurd naar t-mobile. Via track en trace kan ik zien dat op 25 maart het pakket alweer terug was bij t-mobile.

 

Als ik bel met t-mobile dan kan letterlijk niemand mij vertellen wat de huidige status is mbt het opnieuw opsturen van het installatiepakket. Er staat een ticket open bij de backoffice hiervoor sinds 24 maart, maar ook daar heb ik nog helemaal niks van gehoord.

 

Ik heb overigens ook de afspraak met Guideon al meerdere malen moeten verzetten, omdat ik dus de hardware nog niet binnen heb.

 

Ik kan nu niet naar kantoor i.v.m. corona, en heb dus echt internet nodig hier om te kunnen werken. Ik heb gelukkig nog mijn telefoon als hotspot (ook via t-mobile), maar ook daar moet ik elke keer mijn mb's aanvullen.

Reputatie 7

Hi @diederik222, excuses op dit moment is er vertraging in onze verzending waardoor we inderdaad niet met zekerheid kunnen aangeven wanneer je het pakket ontvangt. We werken er achter de schermen hard aan om het pakket zo snel mogelijk opnieuw te versturen. Excuses voor de vertraging!

Hier precies hetzelfde probleem. Pakketje is retourgestuurd door PostNL bij mijn nieuwbouwwoning op 30 maart. Sindsdien geen enkele oplossing geboden gekregen van T-mobile, behalve dat ik rustig af moet wachten totdat ze alle problemen op orde hebben, met onbekende oplossingstermijn. Ik heb ondertussen al 10x moeten bellen naar de klantenservice, er is mij door 3 verschillende mensen beloofd dat ik teruggebeld zou worden. Ik ben uiteindelijk door maar 1 persoon daadwerkelijk teruggebeld, en ook deze persoon heeft geen enkele concrete oplossing, of indicatie wanneer het pakketje verstuurd gaat worden. 

 

Bij mij wordt ook verwezen naar de backoffice, die je zelf niet te spreken krijgt en die ook niets voor je kan/wil doen. 

 

Hoe moeilijk kan het zijn een doosje uit het magazijn te pakken, een sticker met mijn adres erop te plakken en te versturen??

 

Ik ben al jaren een trouwe klant bij T-mobile, voor zowel Mobiel als vast, maar dat is blijkbaar niets waard bij T-mobile. 

Reageer