Beantwoord

installatie pakket staat als bezorgd maar ik heb het niet


Ik heb netjes een e-mail van T-mobile gekregen waarin staat dat mijn installiepakket gisteren bezorgd zou zijn. Tot mijn verbazing toen ik gistermiddag de status daarvan checkte stond er dat het al bezorgd was, maar ik heb het niet. 

Wat moet ik nu?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 April 2021, 10:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Raadpleeg even post.nl

Reputatie 7
Badge +14

Beste @shirayuri heb je de track en tracé code? Je kan dan zien waar het pakketje is gebleven.

Misschien hebben ze het in een winkel afgegeven omdat je niet thuis was?

https://www.postnl.nl

Zelf gebruik ik de app van de post, je krijgt dan ook bericht wat en wanneer je post kan verwachten.

Bedankt voor de reacties. Ik heb de track en tracé maar daarop juist staat er dat het geleverd is… bij mij. En ik heb het dus niet. 🙁
 

ik ga ever weer bij PostNL en kijk of zij iets voor mij kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +14

@shirayuri Fijne paasdagen, Post.nl zit ook op Twitter onder de naam  @PostNL 

Ze reageren meestal snel,je kan  ook de code in een privé berichtje sturen. Staat er een handtekening op aflever bericht? En ben je al bij de buren wezen vragen. In de Thuin en kliko gekeken? Echt soms halen ze de vreemdste fratsen uit met pakjes als mensen niet thuis zijn.

Hopelijk kunnen de moderators ook nog iets doen. 

Wanneer gaat het abonnement in?

 

 

Hartelijk dank @CrisTien ! Ik ben idd in gesprek met PostNL via Twitter. Er staat een kribbeltje op de aflever bericht maar ik heb hetzelfde probleem dat ik las van anderen op de forum. Namelijk dat T-mobile verstuurt het pakket naar mijn toekomstige adres ipv mijn huidige adres. Ik was verteld dat ik mijn pakket kon ophalen bij de postkantoor maar nu is het zoeken. Ik heb niet eens de sleutel voor mijn nieuw adres nog. Ik had maar moeten wachten met bestellen, blijkbaar. 
 

Hopelijk kan PostNL mij vertellen waar precies mijn pakket is en kan ik het alsnog ergens ophalen. 

Reputatie 7
Badge +14

Waarschijnlijk bij de buren. Ga gelijk alvast kennismaken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @shirayuri, welkom op de Community en bij Thuis!

Wanneer je een installatiepakket toegestuurd krijgt, is het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres dan je nieuwe woning te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! 🏤 Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip, of wanneer je een nieuwbouwhuis hebt.

Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.

Heb je contact met de huidige bewoner van je nieuwe adres? Zoals ik het nu zie in de Track & Trace is jouw pakket afgeleverd op je toekomstige adres.

Dank je wel, @Jason ! :) 

Ik had gehoopt om idd te aangeven dat ik mijn pakket wou ophalen bij PostNL. Helaas is het pakket afgeleverd 5 uur nadat ik de email had gekregen dus ik had eigenlijk geen mogelijkheid om dit aan te passen. jammer!

Inmiddels contact met PostNL en T-Mobile klantenservice gehad. Zij zeiden allebei dat het echt op mijn toekomstige adres en niet bij de buren is afgeleverd, maar het appartement is al leeg vanaf maart. Dus het blijft mij een raadsel. 

Ik heb in iedere geval nu geprobeerd de makelaars van het gebouw te contacten en vragen of zij voor mij zou kunnen gaan kijken of er misschien iets in de postvak ligt of het pakket voor de deur ligt... Als dat niet lukt dan heeft T-Mobile klantenservice mij gevraagd om terug te bellen en zij zullen een nieuwe pakket naar mij sturen nadat ik de sleutel krijg volgende week. Dat is echt goeie service en ik ben ontzettend dankbaar ervoor. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @shirayuri, geen enkel probleem en sorry voor de verwarring die hierdoor ontstaan is! 

Wow dat is zeker een raadsel, maar maakt het wel interessanter om uit te vogelen waar het pakketje zich nu bevindt. Top dat je meteen zelf actie ondernomen hebt door de makelaars en onze collega's in te schakelen. Mocht het pakket inderdaad op mysterieuze wijze onvindbaar zijn, dan sturen wij jou een nieuw installatiepakket toe zodat die dit keer wel in ontvangt kan worden genomen. We stoppen niet voordat jij straks gewoon online bent op je nieuwe adres! 

Als ik in de tussentijd iets voor je kan doen, let me know! 

Nogmaals bedankt, @Jason ! Ik heb gisteren teruggehoord van mijn makelaar. Zij is voor mij langs geweest en vond het pakket net buiten mijn deur liggend en heeft het netjes binnen voor mij gezet. Dus gelukkig allemaal opgelost! :heart_eyes_cat::raised_hands:

Reageer