Beantwoord

Installatie T-mobile internet

  • 24 May 2018
  • 7 reacties
  • 357 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Vandaag hebben wij de monteur op bezoek gehad voor onze nieuwe t-mobile internet abonnement. Deze gaf aan dat het hem niet is gelukt om een verbinding te realiseren.
Bij telefonisch contact met de klantenservice medewerker stelde ik de vraag hoe dit opgelost zou worden. Daarnaast gaf ik aan dat wij zonder een actieve verbinding geen abonnementskosten in rekeninggn gebracht wil krijgen. De medewerker gaf aan dat ze in haar applicatie ziet dat de verbinding niet is gerealiseerd en dat het abonnement ps ingaat zodra dit wel het geval is. Nu krijg ik echter wel een mail binnen dat het abonnement is geactiveerd en per vandaag ingaat. Graag het verzoek dit te corrigeren. Daarnaast hoop ik dat de verbinding snel wordt gerealiseerd. Zonder verbinding kan ik mijn werkzaamheden thuis niet verrichten en hebben we ook geen televisie.
In afwachting van uw reactie, verblijf ik.

Mvg,
Omer Yasar
icon

Beste antwoord door Brian 25 May 2018, 12:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hallo Omer Yasar,

Wat vervelend dat de monteur het niet werkend heeft kunnen achterlaten. Gelukkig heeft hij dit direct doorgezet naar backoffice (gebeurd automatisch)
Natuurlijk hoef je niet te betalen als het nog niet werkt. ik kan dat helaas niet voor je na kijken. mocht het toch al geactiveerd zijn omdat het langer heeft geduurd dan verwacht. dit gebeurd ook automatisch dan word het hersteld zodra het is opgelost.
Nog een andere vraag: begreep dat t-mobile mobiel klanten korting kregen op de eenmalige kosten. Worden abonnementen automatisch aan elkaar gekoppeld en deze korting gegeven?
Reputatie 7
Hi oyasar, ik heb meteen even je verbinding gecontroleerd en er lijkt wat vertraging te hebben gezeten in het signaal vanuit de netbeheerder maar inmiddels zie ik een verbinding! Werkt alles aan jouw kant nu ook?

Je Mobiele en Vast Internet abonnementen worden inderdaad automatisch gekoppeld en je ontvangt dan elke maand éxtra voordeel waaronder € 2,50 korting op je abonnement. We noemen dit Mobiel + Thuis Voordeel. Hiervoor moeten beide abonnementen op dezelfde naam en het hetzelfde adres staan. Ik heb het voor jou meteen even nagekeken en op dit moment maak je geen gebruik van dit voordeel. Heb je al een mobiel abonnement op jouw naam? Controleer dan even via My T-Mobile of de adressen hetzelfde zijn, zo niet dan kan je dit meteen aanpassen!
De verbinding heb ik vandaag niet kunnen testen. Zal er morgen naar kijken. Zijn er wel concrete acties ondernomen om het probleem te verhelpen?
Wat betreft de extra voordeel: ik heb 2 mobiele telefoon abonnementen bij jullie lopen. De adressen zijn gelijk aan het internet adres. Hoe kunnen we dit oplossen?
Reputatie 7
Hoi oyaser,

Heb je al een update voor ons? Hoe staat het ervoor? Op je factuur van juni zie je per wanneer je abonnement van start is gegaan. Klopt dat met de dag dat internet bij jou werkte?

Voor wat betreft het voordeel, voldoe je aan de voorwaarden op Mobiel + Thuis Voordeel? Dit zul je op My T-Mobile Thuis kunnen nagaan.

Mocht je nog vragen hebben voor mij, let me know!
Op my t-mobile zie ik 24-5 staan. Dit is niet correct. Tijdens het laatste telefonisch contact werkte mijn internet nog niet.
Mag ik uit jouw bericht opmaken dat ik zelf niets hoef te regelen om de korting te regelen?
Reputatie 7
Hi Omer,

Ik heb naar jouw abonnement gekeken om te zien wat er speelt. Daaruit concludeer ik inderdaad ook dat jouw abonnement in is gegaan op 24 mei, maar dat jouw internet het op dat moment inderdaad nog niet goed deed. De monteur heeft netjes een aantekening gemaakt dat jouw internet tijdens zijn bezoek niet goed werkend te krijgen was. Zodra alles het wel doet, kun je dan een seintje geven? Dan maak ik graag een vergoeding voor je klaar, zodat je niet hoeft te betalen voor de tijd dat jij geen goed gebruik kon maken van jouw internet.

Even ter controle: hoe ervaar jij de verbinding nu thuis? Werkt het nu wel naar behoren?

Ik geef ook graag meer duidelijkheid over jouw Mobiel + Thuiskorting. Als je aan de voorwaarden voldoet, hoef jij zelf niets te regelen voor de korting. Let wel op dat jouw mobiele abonnement en Thuis-abonnement op hetzelfde adres moeten staan. Tevens zijn zakelijke abonnementen uitgesloten in de actie, alleen particuliere mobiele abonnementen komen in aanmerking.

Ik hoor graag jouw reactie!

Reageer