Beantwoord

Installatie tot de voordeur ??

  • 20 February 2018
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Bij het aanvragen van T mobile thuis, aangegeven dat ik kabels doorgetrokken wil hebben onder de vloer, tegen meer prijs, prima !
Echter de installateur die kwam, installeerde het glasvezelmodem in de meterkast en was klaar.
Wifi werkte (slechts 2.4GHz) en voor TV, telefoon en bekabeld internet moest ik het maar uitzoeken.

Toen ik aangaf dat ik om kabeldoorvoer naar de huiskamer had gevraagd, werd verteld dat hij dat niet zou doen, maar hij kon een ander bellen en die zou die dag nog contact opnemen hierover en het op hele korte termijn komen uitvoeren.
Hij heeft gebeld voor een extra monteur voor de rest van de bekabeling maar daar heb ik daarna nooit meer iets over gehoord !!
Ik heb 3 maal ongeveer 45 minuten aan de lijn gehangen met T-Mobile en werd steeds doorgeschakeld, waarna de verbinding uiteindelijk steeds verbrak...
Ik vind dit beneden alle peil, en een hele slechte service van T-Mobile !!! :@

Ik heb sindsdien niet meer van T-Mobile gehoord hoewel er een installatie aanvraag in de boeken moet staan....
Rekening konden ze overigens wel prima opsturen....:(

Iemand enige tips hoe nu verder ?
icon

Beste antwoord door Brian 21 February 2018, 11:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey bitbyter2k, oei dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb meteen met Guidion gebeld en ze gaan vandaag nog contact met je opnemen om een nieuwe afspraak te maken om de extra werkzaamheden alsnog uit te voeren!

Reageer