Beantwoord

Installatie van T-Mobile Pakket

  • 24 May 2018
  • 4 reacties
  • 957 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Hoi.. ik heb mij pakket gekregen maar ik kan het niet instaleren omdat ik de connection als de foto hebt. Hoe kan ik voor een technisch van T-mobile aanvragen om mij te helpen met de installatie?

Dankje wel
icon

Beste antwoord door Brian 25 May 2018, 12:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi Fabras, ik zie dat er inmiddels een afspraak met één van onze monteurs gepland staat om je modem aan te sluiten, helemaal goed! Ondertussen nog even een check vraag, heb je de modem aangesloten op je ISRA-punt in de meterkast? Als je de DSL kabel aangesloten hebt op de juiste poort van de modem (DSL) en je krijgt nog steeds geen verbinding controleer dan nog even of je wel het juiste ISRA-punt hebt. Is dit het geval en werkt je aansluiting nog steeds niet? Dan gaat onze monteur morgen voor je aan de slag!
Ik begin net met T-mobile begonnen en ik ben al verveeld met de installatie. Ik hen een monteur nodig AUB Ik heb al alles gedaan maar nogsteeds krijg ik deze notificatie: "Cable error[8180]. Please make sure the cable is connected to the gateway properly. If the cable connection is secure, click "Try Again". You can also click Try WLAN to set up a WLAN connection". HELPPPPPP met een monteur
Dankje wel Brian. Ik heb het niet gelukt. Kan je me helpen met een monteur aub?
Reputatie 7
Hi Fabras, geen zorgen, als het niet lukt om je modem zelf aan te sluiten op het ISRA-punt dan kan ik hiervoor een monteur langs sturen om je hier bij te helpen. Je abonnement gaat op 30 mei van start, neem op die datum even contact met ons op als het niet lukt, dan sturen we graag een monteur bij je langs!

Reageer