Beantwoord

Installatie vertraagd

  • 8 June 2019
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 13 mei een All-in-one abonnement afgesloten en het zou per 23 mei ingaan. Tot mijn verbazing was het eerst mogelijke installatie datum 7 juni.
Gister, 7 juni, zou de monteur langskomen om mijn glasvezel te installeren maar het pakket was nog niet binnen. Ik heb hierover gebeld en er werd tegen mij gezegd dat mijn pakket wel klaar lag voor verzending, maar dat ik beter een nieuwe afspraak kan maken voor de installatie. Ik ben hiermee akkoord gegaan met het gedachte dat de monteur de komende week zal komen. Ik ging een nieuwe afspraak inplannen (met de nieuwe link die ik heb gekregen) en zag dat de monteur pas 28 juni beschikbaar is!!
Ik kan echt niet zo lang meer wachten; ik ben bezig met mijn scriptie en wil heel graag internet thuis hebben om dit af te maken!
Kan iemand mij aub helpen zodat mijn glasvezel alsnog de komende week geïnstalleerd kan worden?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door TAVL 8 June 2019, 19:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedenavond @RifaelaNB,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Er zijn de afgelopen week problemen geweest met de Vertraagde verzending installatiepakketten]uitlevering van pakketten. Er zijn hierdoor veel verschuivingen in afspraken geweest. Het beste kun je daarom bellen met Guidion. Vaak kunnen zij meer dan dat via de link zichtbaar is. Het nummer is 088-2000151.

Heb je toevallig ook een mobiel abonnement bij T-Mobile? Dan kan ik een voucher voor unlimited data voor je regelen, zodat je voor nu verder kunt met je scriptie.

Toi toi toi met je scriptie.
Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik ga hun dinsdag bellen.
Ik heb helaas geen mobile abonnement bij T-mobile.

Reageer