Beantwoord

Installatie Wonen FLOOR Amsterdam


Wie heeft er ook zoveel probelemen om aansluiting van T-Mobile te krijgen en wordt ook van kastje naar de muur gestuurd? Wellicht heb jij voor mij de oplossing. Ben 4 week verder en vrijdag weer monteur geweets die doodleuk aangaf geen signiaal ik ga weer weg.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 29 April 2018, 11:54

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Hallo sylvestersnijder,

Wat raar allemaal en lijkt mij ook niet de bedoeling.
Soms is de verbinding door de netwerk beheerder niet goed opgeleverd waardoor er bij jou thuis geen verbinding is. als het goed is heeft de monteur het doorgezet naar de netwerkbeheerder. deze zal met jou een afspraak maken om te kijken waarom er geen signaal bij je binnen komt.
Monteur was 6 weken eerder ook al geweest bij ander appartement. Hij dacht dat het nu wel geregeld zou zijn, maar helaas. Zou die dag nog 3 klanten aansluiten, maar dat was ook niet mogelijk zij hij. Bij T-Mobile klantenservice weten ze van niets en zeggen dat je vanzelf keer bericht krijgt. Jammer dat er zo met klanten wordt omgegaan en dat TxMobile op deze manier veel geld kan investeren in marketing, maar nieuwe klanten weer gaan opzeggen omdat ze hun zaken helaas niet goed op orde hebben. Jammer, want product zag er op papier goed uit.
Reputatie 7
Hi sylvestersnijder, ik heb meteen met je meegekeken en het lijkt er op dat de netbeheerder de installatie nog niet heeft uitgevoerd. Ik ga dit verder uitzoeken en ik kom hier begin deze week bij je op terug zodat je weet waar je aan toe bent. Excuses voor de vertraging!
Dank voor je bericht, helaas krijg ik woensdag TV etc. geleverd en kan dit niet meer wijzigen.
Reputatie 7
Hi sylvestersnijder, inmiddels heb ik meer duidelijkheid maar ik zie dat je gisteren al met één van mijn collega's hebt gesproken en dat ze je bestelling al gewijzigd heeft, klopt dat? Als je nog vragen hebt of als ik nog iets voor je kan doen laat het mij dan zeker weten!
Hi, inderdaad heb ik gisteren een zeer plezierig contact gehad met een collega van jou. Bleek dat 500/500 glasvezel op dit moment wel beschikbaar is. Dus dat heb ik nu geregeld. Hoop alleen dat de monteur ook snel langskomt.
Ik woon in hetzelfde complex. Een groot drama om aangesloten te worden, bij mij is het ook nog niet voor elkaar. Overigens heb ik voor mijn T-mobile aanvraag het 4 weken bij KPN geprobeerd, die kregen het evenmin voor elkaar. Overigens gek dat er voor jou alleen 500/500 beschikbaar zou zijn, voor mij staat nog steeds 750/750 in de planning.
Reputatie 7
Badge +1
Kijk wel goed of er ook daadwerkelijk een glasvezel modem (dummy) in de meterkast is geplaatst, wat KPN vaak deed glasvezel aanleggen tot aan het appartementen complex en dan in het complex zelf nog met de bestaande koperdraad.
In feite werd je dan "bedonderd" door KPN omdat men betaalde voor een glasvezelaansluiting FttH maar is het dat niet.
Kijk wel goed of er ook daadwerkelijk een glasvezel modem (dummy) in de meterkast is geplaatst, wat KPN vaak deed glasvezel aanleggen tot aan het appartementen complex en dan in het complex zelf nog met de bestaande koperdraad.
In feite werd je dan "bedonderd" door KPN omdat men betaalde voor een glasvezelaansluiting FttH maar is het dat niet.


T-Mobile modem is al d.m.v. glasvezel fiber aangelegd, maar er zit nog geen signaal op vanuit de wijkkast.
Reggefiber is geweest, maar nog geen signaal. Heb al wel een kleine week signaal gehad, maar met verkeerd profiel en nu dus niks meer. Gaat lekker zo..
Reputatie 7
@sylvestersnijder Fijn om te horen dat mijn collega je goed heeft kunnen helpen! We gaan ons uiterste best doen om je alsnog zo snel mogelijk aan te sluiten!

@taros007 Wat je zegt klopt helemaal, door de technische problemen in de wijkkast heeft de netbeheerder flinke vertraging opgelopen. Als je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan kijk ik graag hoe het er bij jou voor staat en of we je aansluiting kunnen versnellen!
Helaas nog steeds geen internet. Iedere keer als je belt zijn de dames zeer correct, maar er gebeurt helaas niets. Vorige week hoorde ik dat er 15 mei zou worden aangesloten. Helaas geen afspraak bevestiging ontvangen. Gisteren weer gebeld en was er niets bekend. Fout wordt nu bij “Reggefiber” gelegd, maar daar heb ik helemaal niets aan. Wordt morgen vroeg teruggebeld, maar mijn geduld raakt op. Heb 7 weken geleden aangevraagd en nog geen zicht op aansluiting. Jammer ook dat IK er iedere keer achteraan moet en dat er vanuit T Mobile alleen maar wordt afgewacht. Zoals ik eerder al aangaf, jammer van de marketing gelden die worden verspilt. Zorg eerst dat je je organisatie op nivo hebt en ga dan de markt benaderen. Dit is echt bagger!!!!:(
Reputatie 7
Hallo sylvestersnijder,

Ik ken het probleem. in sommige gebouwen heeft reggefiber het niet voor elkaar waardoor de levering niet soepel verloopt. dit is niet iets waar je zelf iets aan kan doen en ook T-Mobile niet. reggefiber is bezig de boel op orde te brengen waardoor alles een grote vertraging op loopt. helaas is de communicatie hierin een beetje gebrekkig tussen reggefiber en t-mobile en t-mobile en de klant. waardoor het lijkt dat alles vanuit jou moet komen. echter staat de taak nog open en is de oplevering nog niet gelukt. dit probleem had je dus bij elke andere glasvezel aanbieder gehad.
Vandaag weer niet teruggebeld door T-Mobile. Na contact met medewerker die mij vertelde dat ik de mail maar goed in de gaten moest houden en dat laatste contactvorige week was geweest heb ik de moet opgegeven en haar verteld dat T-Mobile liever nieuwe klanten WegPest dan ze wil Binnen halen. En zij begreep mij volkomen. Blijkbaar ben ik niet de enige. Helaas.:(
Nou breekt m’n klomp. Opzegging direct binnen en nog even de melding dat ik EUR 75 moet betalen!!!

WAT EEN VRESELIJK *** BERDIJF. HIER GA IK NOOIT MEER ZAKEN MEE DOEN!!! (*Moderator edit)
Reputatie 7
Hoi sylvestersnijder,

Ik ben het snel voor je nagegaan. Hier loopt inderdaad iets fout. Die boete van € 75,- ga ik voor je schrappen, dat vind ik niet meer dan redelijk. Graag licht ik het een en ander toe via de telefoon, aangezien het hier om een uitzonderlijke situatie betreft. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en telefoonnummer in een privébericht sturen?

Voor de anderen in het appartementencomplex: ik heb begrepen dat vrijwel alle aanvragen inmiddels groen licht hebben en de oplevering en installatie hier en daar al voor elkaar is. Mocht dit bij jou niet aan de orde zijn en je hebt hierboven gereageerd en weet om welk complex het gaat, stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor jou aan de slag en gaan we deze drempel heel snel achter ons laten!

Reageer