Beantwoord

installatiedatum

  • 6 May 2019
  • 5 reacties
  • 618 Bekeken

ik heb zerlf bij mijn oude provider opgezegd, Ik heb 3 juni aangegeven als opzegdatum, omdat dit de datum is van mijn nieuwe contract, maar op deze site werd aangegeven dat de installatiedatum nog niet bekend is. wat kan er nog misgaan?
icon

Beste antwoord door Piotr 9 May 2019, 17:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hey @Niels van der Heide, tof dat je T-Mobile Thuis gaat nemen!😄 Ik zie dat 3 juni ook bij ons als wensdatum genoteerd staat. Zodra de installatiedatum bekend is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Per die datum kun je je pakket aansluiten en genieten van je abonnement. Geen zorgen!
Reputatie 1
Ook ik heb zelf m,n oude provider opgezegd, per 1 juni op deze datum dus geen diensten meer van hun.
Omdat 1 juni op een zaterdag valt heb ik de afspraak met de Guidionmonteur voor aansluiting T-mobile-Thuis op vrijdag 31 mei gepland . Kan dit doorgaan? Of is er dan een probleem dat de lijn nog bezet is?
Reputatie 7
Hey @hagees, ik zie dat de activatie van je lijn gepland staat op 31 mei. Geen enkel probleem! Alvast welkom Thuis!😄
Hallo Piotr,

bedankt voor je reactie. Dat was 14 dagen geleden. Ik heb ondertussen wel moeten opzeggen bij mijn oude provider. Aangezien ik nog geen reactie had gehad, heb ik toch maar 3 juni als installatiedatum aangehouden en doorgegeven naar mijn oude provider. Nu krijg ik vandaag een mail dat de verbinding pas op 7 juni wordt opgeleverd.Je mailt geen zorgen. Dat is fijn, maar hoe zit het nu?
Reputatie 7
Hi @Niels van der Heide, we proberen altijd rond de wensdatum aan te sluiten maar hier kan 2 of 3 dagen afwijking in zitten. De daadwerkelijke aansluitdatum krijg je van te voren van ons door, in jouw geval is dit inderdaad 7 juni geworden. Vanaf 7 juni kan jij dus gebruik maken van jouw diensten!

Reageer