Beantwoord

installatiedatum nieuwe aanmelding

  • 1 July 2019
  • 4 reacties
  • 470 Bekeken

Beste t-mobile,

er staat op de site dat mijn installatie datum rond 1
juli is en ik 4 - 7 dagen daarvoor mijn installatie pakket krijg. Deze heb ik helaas nog niet gekregen. Kunnen jullie inzien wanneer deze bezorgd wordt?

Alvast bedankt !

groeten Wendy
icon

Beste antwoord door Brian 4 July 2019, 12:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@Wendy21 Zomaar een vraag. Je zegt dat je installatiedatum rond 1 Juli is. Heb je een abonnement via glasvezel of DSL?
Reputatie 6
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie bovenstaande bericht als beste antwoord geselecteerd heeft. Is is notabene een vraag.
Reputatie 7
Hi @Wendy21, ik heb het meteen voor je nagekeken en zo te zien is het opgegeven huisnummer bij de besteling niet bekend. Laat ons zeker weten wat het juiste huisnummer van de aansluiting is, dan zetten we alles graag voor je in gang!

@Glassertje We selecteren altijd EEN beste antwoord op dat moment, ook al is het nog niet het antwoord op de vraag. In het verleden deden we dit niet wat er voor zorgde dat veel vragen 'Ontbeantwoord' bleven omdat een poster bijvoorbeeld niet meer reageert na een vraag van iemand waardoor het topic open blijft staan. Vanwaar dat we nu altijd een antwoord selecteren en dit wordt uiteraard bijgewerkt zodra er een beter antwoord wordt gegeven. 😉
Reputatie 6
@Brian oké duidelijk. 👍

Reageer