Beantwoord

Installatiedatum ruim verstreken, maar pakket nog niet ontvangen

  • 3 June 2019
  • 5 reacties
  • 334 Bekeken

De installatiedatum was 29 mei, maar ik heb nog steeds geen installatiepakket ontvangen. Ik las op het forum dat de verzending van pakketten vertraagd is. Vorige week werd mij (toen ik zélf belde) verteld dat het pakket de 23e verstuurd is, maar dat ik pas 1 dag voor levering een track en trace code krijg. Ook kon men mij niet vertellen waar het pakket op dat moment was. Het is inmiddels 3 juni en ik heb nog niets binnen, niet eens een track en trace code. Heel vervelend want wij zijn afgelopen vrijdag (2 dagen na de beoogde installatiedatum) verhuisd en wij hebben geen wifi, televisie of vaste telefoon. Ook heb ik op geen bericht ontvangen om mij de hoogte te houden. Verwachtingsmanagement, excuses, oplossing aanbieden? Dat zijn woorden die mij te binnen schieten als ik aan t mobile denk. Ik begin spijt te krijgen van mijn overstap naar t mobile. Het leek me een goed plan: verhuizen van adres én provider. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Graag een oplossing. Bij voorkeur gisteren.
icon

Beste antwoord door Sander 3 June 2019, 09:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Hi @Steph1234,

Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.
woensdag a.s. wordt ik op tv thuis aangesloten, ZONDER INSTALLATIEPAKKET GAAAT ME DIT NIET LUKKEN VREES IK> dit is dus over twee dagen.

Graag een oplossing, en niet die bekende vertragings act
In my t mobile staat: afspraak voor installatie is gemaakt. Ik doe de installatie nb zelf! Er staat dus geen relevante of up to date/ correcte info!!
Ik wil graag een oplossing. Nu. Ik wacht al twee weken op mn installatiepakket. We maken onnodig extra kosten en mijn zoon heeft een internetverbinding nodig voor school. Jullie plegen contractbreuk. Op deze manier zie ik mij genoodzaakt mijn abonnementen elders af te sluiten. Graag een volledige (geen vage) reactie met tijd, plaats, wat en hoe.
Reputatie 7
@Steph1234 @Aartb1148

We snappen de frustratie en hadden het ook graag anders gezien. We hebben op dit moment nog geen oplossing voor jullie, maar hebben nu dit topic aangemaakt waar we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.