Beantwoord

Installatiedatum steeds uitgesteld

  • 16 September 2019
  • 2 reacties
  • 327 Bekeken

Beste T-mobile,

Op 28 juni hebben wij t-mobile thuis bij jullie besteld en afgesloten. Eerst een postcodecheck gedaan, en alles was beschikbaar op onze postcode volgens jullie. Ondertussen zijn we bijna een kwart jaar verder en hebben wij nog steeds helemaal niets. Wij zitten nog steeds zonder tv en internet. Jullie blijven de installatiedatum steeds verschuiven en nu is die zelfs weer doorgeschoven naar 18 oktober.

Wij willen nu graag een goeie en snelle oplossing, anders zeg ik alles op. Ook mijn telefoonabonnement wat ik bij jullie heb afgesloten ivm de combinatieaanbieding met t-mobile thuis.

Nog een puntje... jullie zijn erg lastig te bereiken. Een mail sturen aan jullie is voor zover ik kan vinden niet mogelijk, via de chat zijn jullie medewerkers niet beschikbaar, en de laatste paar keer dat ik jullie heb gebeld stond ik gemiddeld 20 minuten in de wacht. Erg vervelend allemaal.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Rino Versloot
icon

Beste antwoord door Piotr 24 September 2019, 13:27

Bekijk origineel

2 reacties

Beste T-mobile,

Wat moet ik doen om een reactie van jullie te krijgen??

Met vriendelijke groet,


Rino Versloot
Reputatie 7
Hey @RinoVersloot,

Jammer dat je er met zo'n gevoel bent ingestapt! Ik geef je graag meer toelichting. Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst, stond in de bestelbrief het volgende vermeldt:

"Eerst moet er in jouw straat een glasvezelverbinding gemaakt worden. Zodra die gereed is, kunnen we bij jou in huis met de glasvezelaansluiting aan de slag. Er wordt contact met je opgenomen voor een afspraak. Nadat de glasvezelaansluiting in huis gereed is, kunnen we T-Mobile Thuis bij je installeren"

Bij adressen waarbij de glasvezelaansluiting niet is voltooid, duurt het jammer genoeg langer eer je van je van je T-Mobile Thuis abonnement kunt genieten. Dit doordat er nog vele technische handelingen verricht moeten worden.

Nu zie ik dat de huidige opleverdatum op jouw adres momenteel op 18 oktober gepland staat. Je kunt er van uit gaan dat je rond deze datum probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement kunt genieten. Hoe graag ik ook wil kan ik deze datum jammer genoeg niet voor je vervroegen.

Excuses dat je ons de komende tijd niet te pakken hebt gekregen. Ik zal niet ontkennen dat het de laatste periode druk is geweest. Weet wel dat je altijd bij ons terecht kunt voor vragen en hulp!

Reageer