Beantwoord

Installatiedatum voorbij maar bestelling is nog in behandeling

  • 17 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Wij zijn net verhuisd en omdat ik zo tevreden over jullie ben heb ik een paar weken terug telefonisch internet en tv aangevraagd voor de nieuwe woning. Door een storing kon ik tv niet aanvragen en moest ik dat doen zodra internet binnen was.

 

Ik had 15 augustus als datum doorgeven omdat dat ook onze verhuisdatum was. Mijn oude modem kon ik terug sturen omdat ik in de nieuwe woning glasvezel heb.

 

Alleen hebben wij nog geen pakketje binnen gekregen. Ik heb al telefonisch contact gehad met jullie en er werd gezegd dat er een storing is.

 

Maar ik lees hier op de community dat die storing al meer dan een maand bezig is. Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten want zonder tv en internet is het toch lastig wonen.

icon

Beste antwoord door Jason 17 augustus 2020, 17:18

Hoi @tjad1992, welkom op de Community en gefeliciteerd met je verhuizing! 😊🏡 

Ik heb je van een antwoord voorzien in het eerdere topic waarin je reageerde: Installatiepakket nog niet ontvangen - verhuizing. Om het overzichtelijk te houden, zal ik dit topic nu sluiten. Ik spreek je daar graag verder! 💪😎

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tjad1992, welkom op de Community en gefeliciteerd met je verhuizing! 😊🏡 

Ik heb je van een antwoord voorzien in het eerdere topic waarin je reageerde: Installatiepakket nog niet ontvangen - verhuizing. Om het overzichtelijk te houden, zal ik dit topic nu sluiten. Ik spreek je daar graag verder! 💪😎