Beantwoord

installatiedatum wordt steeds uitgesteld

  • 4 November 2020
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

k ongeveer 6,5 weken geleden t-mobile thuis glasvezel aangevraagd voor onze nieuwbouwwoning, we hebben de sleutel al vanaf 03 juli. De glasvezelaansluiting zit er al en er zijn ook al mensen in de buurt met een aangesloten glasvezel-abonnement. De installatiedatum veranderd steeds, ik wordt hier een beetje moedeloos van…Wanneer ik Gideon bel, hebben deze nog geen ticket om langs te komen, die verwijzen naar netwerk wat nog moet worden aangezet. Wanneer ik Tmobile bel zeggen ze dat het goed komt… eerst 6 oktober toen 23 oktober en nu weer 6 november… wat gaat hier fout? Ik heb geen zin weer te bellen, ik sta steeds een uur in de wacht… twijfel om de boel maar gewoon op te zeggen, dit kan toch niet?? Heeft iemand raad wat te doen?

icon

Beste antwoord door Boris 12 November 2020, 11:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @BarryvandenHeuvel,

Welkom op de Community en dank je wel voor het delen van je ervaring! Het lijkt erop dat @Waqqas gelijk heeft. Er moeten nog verschillende werkzaamheden plaatsvinden in de wijkcentrale voordat de aansluiting door onze Guidion monteur kan worden gerealiseerd. Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met de netwerkbeheerder en dat er spoed achter de zaak is gezet? Voor de aansluiting in de wijk centrale zijn we afhankelijk van de netwerkbeheerder, maar dit geeft hoop dat je zo snel mogelijk kan worden aangesloten!  

en weer doorgezet naar 26 november… niet normaal dit

 

Reputatie 3

Als je van provider naar provider of gewoon id een eerste provider neemt in een nieuw adres, moet er altijd iets aangepast worden in de WKC in de wijk.

Zo lang dat niet gebeurd, heb je geen internet. Veel T-mobile medewerkers weten dit niet of begrijpen dat niet.

Als je je postcode checkt ergens bij een prijsvergelijkingssite, en je checkt met je nieuwe postcode en nr voor glasvezel, wat geeft ie dan aan?

Reputatie 7
Badge +15

Het gaat in ieder geval niet om GPON omdat je gewoon kon bestellen en bij GPON kan je voorlopig geen glasvezel bestellen ook al is er al een aansluiting.

Het lijkt erop dat er nog iets gedaan moet worden in de wijk centrale. Hopelijk kan een moderator hierin meer duidelijkheid geven.

Goedemorgen!

 

De Max snelheid die ik kon kiezen was,  Fast 100mbits.

 

Groetjes Barry 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @BarryvandenHeuvel,

Van harte met jouw nieuwe woning! Maar geen mooi begin met internet. Het kan zijn dat er gebruik gemaakt wordt van GPON. Dan kan het langer duren voor andere partijen aan de slag kunnen op het NetwerkNL netwerk. Wat is de maximale snelheid op jouw adres?

Reageer