Beantwoord

Installatiegarantie ISRA

  • 10 July 2019
  • 5 reacties
  • 624 Bekeken

Hallo,
Morgen krijg ik mijn installatiepakket van T-mobile thuis, thuis geleverd. Maar stel dat het isra-punt/kpn-telefoonkabel (flatwoning) niet intact/ gebroken is. Worden er dan extra installatiekosten in rekening gebracht of heeft T-mobile een installatiegarantie?
icon

Beste antwoord door Piotr 12 July 2019, 15:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
@richardbos2491 Welkom op het forum.

Mocht het niet werken, dan stuurt T-Mobile gratis een monteur, echter zit er wel een wachttijd op, wegens drukte.

Quote van de site:

Kom jij er met de poster en/of handleidingen toch niet uit? Bel even gratis met onze klantenservice, dan lopen we samen door de installatie heen.
Bel onze klantenservice:
https://tel:0800-0092
Als we er samen telefonisch niet uit komen, sturen we gratis een monteur je kant op die je aansluiting helemaal in orde maakt. Dat is nou onze Thuis Installatie Garantie.
Maar stel, er moet een nieuwe kabel worden getrokken, worden er in dat geval dan ook geen kosten in rekening gebracht?
Reputatie 6
@richardbos2491 Nee denk het niet.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Een antwoord van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur, maar kan uitlopen wegens drukte.

Misschien kan Webcare hier duidelijkheid in verschaffen?
Reputatie 7
Badge +4
Alle binnenhuis bekabeling is voor verantwoording van de klant. alles tot aam het isra word gedaan door kpn
we kunnen niet bij jou binnen kijken dus dat maakt het lastig. zijn er extra kosten dan hoor je dat vooraf.
Reputatie 7
Hey @richardbos2491,

Tof dat je klant gaat worden, welkom alvast!😄 Hier somt mijn collega mooi alle scenario's op betreft het wel en niet hebben van een ISRA punt. Het is hierboven al aangegeven, maar we kunnen altijd kosteloos een monteur aansturen die je komt helpen met de installatie.

Reageer