Beantwoord

Installatiekosten bij verhuizing

  • 24 December 2019
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Hallo,

Ik ben onlangs verhuisd. Volgens T-Mobile zijn aan een verhuizing “geen extra kosten verbonden”. Dit wordt ook gemeld in de email “Bevestiging van je verhuizing van T-Mobile Thuis”, waar deze zinsnede letterlijk in voorkomt:

 

Je abonnement
Wij doen er alles aan om te zorgen dat T-Mobile Thuis op (...) beschikbaar is op je nieuwe adres. Je hebt een nieuw contract ontvangen van ons. Je nieuwe abonnement gaat in op het moment dat T-Mobile Thuis is geïnstalleerd op je nieuwe adres. Zo voorkomen we dubbele kosten. Uiteraard zijn er geen extra kosten verbonden aan de verhuizing.

Installatie nieuwe apparatuur
Je ontvangt van ons een nieuw modem. Die versturen we naar het nieuwe adres een week voordat T-Mobile Thuis beschikbaar is. Onze installatiepartner Guidion neemt dan ook contact met je op voor de installatie-afspraak. Binnen no-time kun jij op je nieuwe adres weer genieten van T-Mobile Thuis.

 

Op mijn meest recente factuur wordt echter toch €37,50 in rekening gebracht. (Dit is de helft van de totale installatiekosten van €75,00. Activatiekosten worden niet in rekening gebracht.) Dit is een onaangename verrassing.

Mijn vragen:

  • Waarom kan ik hierover op de website niks terugvinden en is mij dit niet verteld tijdens het telefonisch doorgeven van de verhuizing?
  • Kan dit bedrag a.u.b. verrekend worden?

Vriendelijke groeten,

Sanne

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 December 2019, 15:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sannegrinwis 

Ik heb gelezen dat dit alleen van toepassing is als je een compleet pakket bij T-Mobile hebt dus alles in 1.

Ik lees in veel topics betreffende hetzelfde dat die kosten worden vergoed dus wacht de reactie van een Moderator even af.

@Waqqas Hartelijk bedankt voor je antwoord. Ik heb ondertussen op dit forum ook berichten met dezelfde insteek gevonden.

De kosten op de genoemde rekening zijn van mijn verhuizing in oktober. Door omstandigheden ben ik deze maand weer verhuisd (naar een ander appartement binnen hetzelfde complex van de zorginstelling waar ik woon). Dus mogelijk ga ik nog een keer kosten verrekend krijgen op de volgende factuur. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat hier iets aan gedaan kan worden. Ik wacht af met goede hoop.

Reputatie 7
Badge +15

@sannegrinwis

Heb je toch niet te maken met een andere aansluiting in je nieuwe appartement zodat je een paar weken moet wachten?

Reputatie 7

Hi @sannegrinwis, dan worden die kosten wel erg vaak in rekening gebracht op deze manier. @Waqqas heeft helemaal gelijk maar mocht je voor de derde keer kosten in rekening gebracht krijgen stuur mij dan even een privébericht met je volledige adrs, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag wat ik kan doen! :slight_smile:  

Reageer