Beantwoord

Installatiekosten bij verschillende pakketten

  • 11 June 2017
  • 2 reacties
  • 580 Bekeken

Reputatie 1
Tja nu wil ik toch de stap verder maken en mijn tv en internet ook Bij T-Mobile onderbrengen...
Maar nu is wel de vraag...
Als al jaren trouwe klant er korting is voor het aanvragen van T-Mobile thuis...
En oke aansluitkosten 30 euries op zich vind ik het onzin want ff een vinkje aanzetten voor 30 euro is erg duur maar die installatie van 37,50 dat wil ik niet want kan en doe zelf de installatie, heb al heel netwerk hier en weet precies hoe ik het wil..
Dus wat zijn de mogelijkheden...
icon

Beste antwoord door Sander 12 June 2017, 13:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey Michel38, bedankt voor je interesse in Thuis! Wat betreft die kosten voor de monteur, dan wil ik je aanraden een alles-in-één pakket te nemen. Niet alleen is de monteur dan gratis, je ontvangt ook nog eens € 20,- per maand korting voor de eerste zes maanden. Heb ik op deze manier de drempel iets kunnen verlagen?
Alleen die "gratis" monteur thuis doet de helft niet. Sluit niet je eventuele tweede tv box aan. Legt de kabels dwars door je huis heen en werkt ze niet netjes weg. Wil je dat wil, dan moet je een hoop meerkosten betalen. Dus waar betaal je dan die aansluitkosten voor, terwijl je het allemaal zelf moet doen, en enorm veel kosten moet maken om het netjes en goed aan te leggen....???

Reageer