HOE VERDER? Vandaag in totaal zes uur gebeld met de klantenservices van T-Mobile, Post NL en mijn oude provider. Per 29-01-2021 is mijn lijn overgenomen door T-Mobile. Installatiepakket is niet geleverd (staat sinds 14-01 op “nog niet ontvangen door Post NL”, wel track & trace bekend). Installatiedatum conform instructies tijdig gewijzigd naar 03-02, maar T-Mobile heeft de lijn toch overgenomen per vandaag, zonder diensten te leveren. Heb dus geen internet en tv per vandaag. Had wel al mobiel via T-Mobile, dus heb code ontvangen voor online tv kijken. Daar heb ik echter niet zoveel aan. Ik ben ondernemer en heb de hele dag Zoom en Teams meetings, waarvoor ik op WiFi wil zitten.
Maar het belangrijkste is: Post NL zegt dat het pakket daar niet is aangeboden. T-Mobile zegt dat de fout bij Post NL zit. Waarom word ik hier als (BESTAAND) klant van T-Mobile de dupe van?
Er wordt nu een nieuw installatiepakket aangevraagd door de back office van T-Mobile, mits Post NL het pakket op verloren zet. Maar Post NL zegt dat T-Mobile het niet aangeboden heeft.
Oftewel: geen enkel zicht op leverdatum en geen transparantie. Nogmaals: hoe verder?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel