Beantwoord

Installatiepakket dubbel ontvangen

  • 28 September 2018
  • 3 reacties
  • 1002 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Recentelijk zijn we op het glasvezel aangesloten door een monteur van T-Mobile. Op zich is alles netjes verlopen. Netjes het installatiepakket ontvangen en succesvol geïnstalleerd.

De verbazing was dan ook groot dat de dag na installatie een bericht gestuurd werd over nog een pakket van T-Mobile. Die is vandaag binnen gekomen en wat blijkt. T-Mobile heeft een tweede glasvezelmodem opgestuurd, beide zijn Huawei modems. Er lijkt dus iets logistiek niet helemaal goed te gaan?

Wat moet ik nu net die tweede modem doen. Een retourdoos aanvragen om terug te sturen, afleveren bij de T-Mobile winkel of in de kast leggen?
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 27 June 2019, 10:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Dutch Sephiroth, goed dat je via dit topic contact opneemt. Vreemd dat je twee pakketten hebt gekregen. Het is zeker handig om hier te melden waar het extra installatiepakket naar toe mag. Hier lees je precies hoe dat moet. Succes!
Hoi T-Mobile,

Ik heb net als gzippie twee installatiepakketten van T-mobile thuis (niet glasvezel) ontvangen. Bij mij dezelfde vraag, wat willen jullie dat ik doe met de tweede doos/modem etc. Ik hoor het graag.
(misschien een goed idee om de gewenste actie hier in het topic te zetten zodat andere mensen het ook kunnen lezen)

Groet,
Jeroen
Reputatie 7
Hoi gzippie,

Oeps! Dat is inderdaad een foutje van ons, bedankt dat je het eerlijk meldt! We krijgen hier meer meldingen van binnen. Deze situatie is nog in onderzoek. Totdat hier uitslag van is, wil ik je vragen het pakket met het modem even in de kast te bewaren. Ik houd je graag op de hoogte via jouw topic!

Reageer