Beantwoord

Installatiepakket niet ontvangen

  • 9 April 2020
  • 8 reacties
  • 494 Bekeken

Goedemorgen,

Op papier zou ik vorige week zaterdag mijn internetaansluiting in mijn nieuwe huis geplaatst krijgen. De monteur was geregeld en ik zat met smart te wachten op het installatiepakket.

Toen ik vorige week contact opnam met de klantenservice (via de chat) werd mij verteld dat het nog een week zou duren voordat het pakket geleverd zou worden, en dat ik het beste de monteur naar een week later kon verzetten… Deze week is alweer bijna voorbij, en nog steeds is het pakket niet binnen.

Moet ik de monteur nu weer gaan contacteren om de afspraak te verzetten?

 

Vorige week is het op zich prima opgelost, ik heb deze week kunnen genieten van 7 dagen onbeperkt internet op mijn telefoon, zodat ik in deze thuiswerktijd wel gewoon aan het werk kon. Graag zie ik eenzelfde oplossing voor het (verlengde) probleem.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp en tijd!

 

Edit: Probleem is al opgelost, ik heb via de chat contact opgenomen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 April 2020, 08:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Leenstar 

T-mobile loopt wat vertraging op met het versturen van modems waardoor het mogelijk wat langer kan duren.

Een Moderator kan je hierbij meer duidelijkheid geven en wanneer je de installatiepakket precies ontvangt. Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Nogmaals wil ik via deze weg vragen wanneer mijn installatiepakket eindelijk verstuurd wordt. Ik zit alweer 3 weken extra te wachten en ben nu wel eens klaar met het elke week contact opnemen met de klantenservice om weer vouchers te krijgen.

 

Graag zou ik een indicatie krijgen van wanneer mijn pakket eindelijk verstuurd zal worden. 

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Reputatie 7

Hey @Leenstar,

Sorry dat je verhuizing tot nu toe niet soepel is verlopen. :disappointed: Gelukkig zie ik dat mijn collega de desbetreffende afdeling op de hoogte heeft gesteld. Op dit moment kan ik je jammer genoeg nog geen indicatie geven wanneer daadwerkelijk het pakket wordt verzonden. Zodra het pakket wordt verzonden dan ontvang je daar direct een sms'je van ter bevestiging. Bedankt voor je geduld!

Hoi @Piotr,

 

Nogmaals vraag ik via deze weg of mijn installatiepakket al onderweg is. Ik krijg vanaf maandag al wel 3 berichten over het maken van een afspraak met Guidion, maar er is nog geen track & trace-code of een smsje vanuit T-Mobile verstuurd. 

 

Graag zou ik zo spoedig mogelijk weten wanneer het pakket wel onderweg is, zodat ik de monteur van Guidion kan inplannen (de vroegst mogelijke datum is nu 18 mei (dus weer anderhalve week verder)).

 

Alvast bedankt voor je tijd en aandacht!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Leenstar, sorry voor de verlate reactie van mijn kant! We hebben het momenteel enorm druk en proberen toch elk bericht binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden, maar soms schiet het er nog bij in. De coronacrisis is hierin zeker geen excuus, maar wel een storende factor. 

Jouw pakket is vanaf gistermiddag 16:30 op te halen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Is het gelukt deze op te pikken? Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 😁 Stay safe!

Hoi @Jason,

Het pakket is inderdaad onderweg, waarvoor dank! Vanaf morgen loopt mijn voucher met onbeperkt internet weer af en de monteur komt pas op dinsdag 19 mei langs.. In verband met thuiswerken heb ik echter wel internet nodig.

Daarom de vraag: is er een mogelijkheid dat ik in de tijd tussen nu (dinsdag 12 mei) tot dinsdag 19 mei toch gebruik kan blijven maken van de hotspot (en dus graag een laatste voucher ontvang)?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Reputatie 7
Badge +1

Dat het versturen van de installatiepakketten zo lang duurt is volkomen onzin, tegenwoordig zijn magazijnen volkomen automatisch ingericht, op het moment men een bestelling doet begint daar het proces al te werken.

Althans zo werkt het in de meeste gevallen, of men moet nog werken zoals het 100 jaar geleden ook gebeurde, dit verklaard ook het vrij grote aantal fouten welke een dergelijke werkwijze heeft, ik heb bij een groothandel gewerkt en in de tijd lang geleden dat er zo werd gewerkt was het aantal fouten groot.

Reputatie 7

@Leenstar Dat kan zeker! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een nieuwe vouchercode zodat je ook de laatste week kan overbruggen!

Reageer