Beantwoord

installatiepakket niet ontvangen

  • 25 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Beste Tmobile,

9 aug heb ik een internet abbo afgesloten. 24 aug is de activatie datum. Op donderdag 20 aug maar even gebeld waar het installatiepakket blijft. Nog niet onderweg we gaan t in orde maken...

Gisteren is mijn internetverbinding actief geworden. Helaas heb ik het installatiepakket nog steeds niet ontvangen. Daarom maar weer gebeld. We gaan het regelen. 

Vandaag nog altijd geen bericht dat het pakket onderweg is. Dit kan niet de bedoeling zijn! De installatie komt in een zakelijke omgeving. Het ontbreken van een internetverbinding geeft problemen. Een voucher om mobiel internet te gebruiken biedt voor ons geen oplossing! Er zijn zaken aanwezig die een fysieke / bedrade verbinding vereisen. 

Hoe lang moet je wachten op je spullen bij Tmobile?! Ik wil zsm een oplossing voor dit probleem!

icon

Beste antwoord door H van Duijn 25 augustus 2020, 15:40

... update…

Inmiddels via een andere weg toezegging ontvangen dat mijn pakket morgen uiterlijk donderdag zal worden ontvangen.

Bekijk origineel

2 reacties

... update…

Inmiddels via een andere weg toezegging ontvangen dat mijn pakket morgen uiterlijk donderdag zal worden ontvangen.

Reputatie 7
Badge +8

Goed om te horen @H van Duijn, excuses voor de vertraging! 

Reageer