Per vandaag gaat mijn t-moblie thuis abbonement in, echter heb ik nog geen installatiepakket ontvangen en heb ik dus per vandaag geen internet meer. Ik heb ook geen enkele indicatie gekregen dat het installatiepakket onderweg is. De installatiedatum is dan wel de 10e van november, maar de basisapparatuur kan ik zelf aansluiten.
Wanneer kan ik het installatiepakket verwachten? Met 2 mensen die thuis werken is de huidige situatie onwerkbaar.
Beste antwoord door Jason
Goedemiddag
Het tussentijds wijzigen van de activatiedatum is inderdaad niet erg netjes, sorry dat dit gebeurd is, zonder waarschuwing. Dat is een leermomentje voor ons, want naast dat het in My T-Mobile Thuis wordt gemeld (zoals hieronder te zien is), moet er altijd gemaild worden, of op zijn minst een SMS verstuurd worden. In principe gebeurt dit ook altijd, dus ik vrees dat de koppeling tussen het proactief, geautomatiseerd versturen van de e-mail en My T-Mobile Thuis tijdelijk defect was.

Er is inderdaad geen andere oplossing dan te wachten totdat de activatiedatum bereikt is, maar ik heb wel een noodoplossing. Ik zie dat je nog geen actief T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher toe per privébericht!