Beantwoord

installatiepakket niet ontvangen - ik wil een oplossing

  • 25 November 2020
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb mijn installatiepakket niet ontvangen. Op 22 november 2020 is bij Post.nl een label aangemaakt op 22 november om 21.36 uur. (informatie van Post.nl). voor de levering van mijn installatie pakket. Daarop kreeg ik een bericht met een link om de levering in de gaten te houden. Er is een track en trace code. (XXXX)

Post.nl wil wel leveren, onder voorbehoud van enige vertraging, maar Post.nl zegt het pakket nog niet te hebben ontvangen in het sorteercentrum van Post.nl. Dus ik krijg tot nu toe elke dag het bericht dat “morgen het pakket wordt geleverd”, maar T-Mobile heeft, volgens Post.nl nog steeds het pakket nog niet geleverd. 

Nu zit ik er tussenin: Post.nl zegt niets te kunnen doen, zij kunnen niet leveren want er is geen pakket en de klantenservice van T-Mobile zegt niets te kunnen doen, want het pakket is volgens hen wel geleverd in het sorteercentrum. Post.nl zegt: laat T-Mobile contact met ons opnemen.  Kortom, iedereen geeft iedereen de schuld en ik zit nu in een uitzichtloze situatie. Dus HELP. Het is nu al 25 november.

Over deze vervelende situatie heb ik nu al verschillende keren gebeld met èn T-Mobile klantenservice en met Post.nl. Wat moet ik nu doen…...ik weet het niet meer. Ik wil gewoon mijn installatiepakket want ik kan op 3 december aanstaande overstappen.

Mijn emailadres is XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 November 2020, 10:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @bertpaap ,

Dit is vervelend om te horen. Heb wel even een opmerking, je hebt netjes je email adres gegeven in je berichtje. Dit kun je voortaan beter niet meer doen er zijn ook bezoekers die minder goede bedoelingen hebben.:wink:

Heb al aan een medewerker van T-Mobile gevraagd om het te verwijderen

 

PS Het verstrekken van privé gevoelige gegevens kun jet het beste alleen via een privé bericht aan een medewerker van T-Mobile sturen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @bertpaap, welkom op de Community!

Het is niet netjes en helpt jou niet verder wanneer beide partijen elkaar de schuld geven inderdaad, sorry dat je hiermee opgezadeld wordt. Gelukkig heeft mijn collega van de Klantenservice een verzoek ingediend bij de technische dienst om uit te zoeken wat er aan de hand is en wat de daadwerkelijke status van het pakket is. 

Om je alvast vooruit te helpen, in plaats van dat je met vragen blijft zitten, heb ik ons distributiecentrum ingeschakeld en nagevraagd wat de status is: het pakket zou al bij het sorteercentrum aanwezig moeten zijn. Dat is ook meteen de reden waarom je deze melding ziet bij de PostNL Track & Trace.

Zodra het pakket bij ons de deur uitgaat en is ontvangen door PostNL, wordt de Track & Trace code vrijgegeven. Dit is niet om weer met het vingertje te wijzen, maar het is nu dus wachten op de bezorging van PostNL. Ik hoop oprecht dat hier schot in komt, want je wacht nu al te lang. 

Heb je in de tussentijd de beschikking over een stabiele 4G-verbinding thuis?

Reageer