Beantwoord

Installatiepakket niet ontvangen [Ingangsdatum was 24-07]

  • 10 August 2020
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Beste, 

“We doen er alles aan om te zorgen dat T-Mobile thuis op 24-07-2020 beschikbaar is op je nieuwe adres” - aldus T-Mobile. Nu 18 dagen verder heb ik mijn installatiepakket nog steeds niet ontvangen. Meerdere malen contact gezocht, maar telkens het zelfde verhaal. Er zou een storing zijn bij de leverancier. Prima, kan gebeuren, maar het zou wel netjes zijn als T-Mobile kan aangeven wanneer dit wordt verholpen. De storing is al bekend sinds 23-07-2020. Een groot bedrijf zou dit binnen een dag moeten verhelpen right? 

Het vervelende is dat ik in de huidige thuiswerk situatie a.k.a. Covid-19, niet kan werken. Is er iemand om het forum die wel meer informatie kan geven over deze situatie? Misschien een ETA van wanneer dit verholpen is? Dan heb ik in ieder geval iets om naar toe te leven ipv om de twee dagen mijn tijd verspelen door het bellen van de supportafdeling. 

Kwaliteit wat T-Mobile mij in de afgelopen jaren heeft gebracht komt niet overeen met hoe ze omgaan in deze situatie. 

Met vriendelijke groet, 
Walter Drega. 

icon

Beste antwoord door Piotr 11 August 2020, 11:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @Walter Drega,

Jeetje dat duurt al te lang! Ik ben hiermee gelijk aan de slag gegaan en zo te zien heb je ook al vandaag mijn collega gesproken. Om extra druk op de ketel te houden heb ik zojuist een escalatie ingediend om met prioriteit het installatiepakket naar je toe te sturen. Ik kan op dit moment niet beloven dat het installatiepakket voor komende donderdag (monteursafspraak) wordt bezorgd, maar we gaan er alles aan doen om dit wél zo snel mogelijk voor je te regelen!

Hallo @Piotr

Ik heb inderdaad vandaag contact gehad met je collega. Bedankt dat je wat druk op de ketel wilt zetten. Je collega adviseerde mij om de monteursafspraak te laten staan, zodat de monteur mijn oude modem kan aansluiten. Echter is dit twee weken terug ook al geprobeerd toen ik mijn eerste monteursafspraak had staan en toen is het hem niet gelukt. Dus ik ben benieuwd. Zou fijn zijn als we z.s.m. weer gebruik kunnen maken van de diensten, helemaal in deze “Thuiswerk maatschappij”. 

Groeten, 
Walter. 

Reputatie 7

Begrijp ik maar al te goed, Walter! Ik hoop dat de monteur alles donderdag kan aansluiten voor je, maar het is inderdaad geen garantie dat je verbinding het wel doet wanneer de monteur het oude modem aansluit, proberen kan altijd natuurlijk. :relaxed:

Vooralsnog is er geen update betreft het installatiepakket, mijn verwachting is ook dat deze pas na donderdag bij je gaat arriveren. Zodra het pakket is verzonden, krijg je een e-mail met de bevestiging. Mocht je Unlimited Voucher verlopen dan kun je altijd bij ons terecht voor een nieuwe voucher.

Reageer