Beantwoord

Installatiepakket niet ontvangen, installatiedatum is al ingegaan

  • 7 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Ik heb mijn installatiepakket nog niet ontvangen. Mijn installatiedatum is op 6-10-2020 ingegaan (internet thuis pakket).

icon

Beste antwoord door Cal 8 oktober 2020, 13:29

Hoi @HannekeTMT,

Hierover heb ik al een reactie geschreven op jouw bericht in een ander topic, namelijk dit topic: Installatiepakket nog niet ontvangen - ik wil een oplossing. Inmiddels is de bezorger langs geweest en trof hij je niet aan. Hierdoor heb ik een vermoeden dat je onze email en SMS met de PostNL Track & Trace code hebt gemist, en daarom stuur ik deze graag nog aan je door via een privébericht die je weldra van mij zal ontvangen. Hopelijk kan je snel met het installatiepakket verenigd worden!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @HannekeTMT,

Hierover heb ik al een reactie geschreven op jouw bericht in een ander topic, namelijk dit topic: Installatiepakket nog niet ontvangen - ik wil een oplossing. Inmiddels is de bezorger langs geweest en trof hij je niet aan. Hierdoor heb ik een vermoeden dat je onze email en SMS met de PostNL Track & Trace code hebt gemist, en daarom stuur ik deze graag nog aan je door via een privébericht die je weldra van mij zal ontvangen. Hopelijk kan je snel met het installatiepakket verenigd worden!

Reageer