Beantwoord

Installatiepakket niet ontvangen, installatiedatum is al ingegaan

  • 7 October 2020
  • 12 reacties
  • 343 Bekeken

Ik heb mijn installatiepakket nog niet ontvangen. Mijn installatiedatum is op 6-10-2020 ingegaan (internet thuis pakket).

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 October 2020, 13:29

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @HannekeTMT,

Hierover heb ik al een reactie geschreven op jouw bericht in een ander topic, namelijk dit topic: Installatiepakket nog niet ontvangen - ik wil een oplossing. Inmiddels is de bezorger langs geweest en trof hij je niet aan. Hierdoor heb ik een vermoeden dat je onze email en SMS met de PostNL Track & Trace code hebt gemist, en daarom stuur ik deze graag nog aan je door via een privébericht die je weldra van mij zal ontvangen. Hopelijk kan je snel met het installatiepakket verenigd worden!

Ik heb hetzelfde probleem: 

Ik zou mijn pakket vorige week binnen moeten krijgen. Want 1 dec. gaat mijn abonnement in. Dus gisteren !
Waar blijft mijn pakket?

ik heb nu dus geen internet- tv verbinding thuis. 
 

Bij mij ook hetzelfde, zie mij andere topic.

Morgen zou ook ingaan met nieuwe abonnement en geen installatie pakket mee ontvangen.

 

Reputatie 7

@Raazz Jouw pakket wordt vandaag geleverd, dat gaat dus helemaal lukken! :slight_smile: Ik zie dat je in meerdere topics hebt gepost, dit is tegen de huisregels en hierdoor duurt het alleen maar langer voordat we je vraag kunnen beantwoorden dus ik wil je verzoeken om dit niet te doen.

@Jochem Goudriaan Jouw pakket ligt bij de vervoerder maar is nog niet onderweg, ik verwacht dat hij er vandaag uit gaat. Je ontvangt een Track & Trace code zodra het pakket onderweg is, excuses voor de vertraging!

 

Ik heb mijn installatiepakket nog niet ontvangen. Mijn installatiedatum is op 6-10-2020 ingegaan (internet thuis pakket).


Ik heb hetzelfde probleem. Er is geen track en trace code te vinden op T-Mobile Thuis, alleen de melding dat de installatiedag op 09-02-2021 was. Maar ik heb nog steeds niks over mijn pakket gehoord. Als ik hoerover bel verteld men mij dat postnl vertraging kan hebben. Maar dan had er toch op zn minst al een track en trace online moeten staan lijkt me. 

Reputatie 7

Hoi @Arijanna ,

Excuses voor het ongemak! Ik ben meteen aan de achterkant gaan kijken of het pakketje eraan komt en zie dat je inmiddels een track & trace code hebt mogen ontvangen. Morgen wordt het pakketje bezorgd en kan jij genieten van de verbinding!

Hoi Boris, dankjewel voor het nakijken. Echter er is nog steeds geen enkele beweging voor zover ik kan zien. Na ook gebeld te hebben heb ik een track en trace code toegestuurd gekregen op 15-2-2021. Daar gebeurt echter tot op heden verder niets mee. Het pakket is nog steeds niet van T-Mobile aan Postnl overhandigd volgens de track en trace code. Ik word hier een beetje verdrietig van.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Arijanna ,

Als je een track en trace code hebt ,is het pakketje bij Postnl. Alleen hebben ze het daar nogal druk. Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, kreeg de track&trace code duurde daarna nog 3 dagen voordat ze daadwerkelijk gingen leveren. Hier kan T-Mobile helaas niets aan doen.

Hier ook hetzelfde probleem.Gisteren aangesloten maar nog steeds geen installatiepakket.Is op dinsdag 16 -2 verzonden

Postnl heeft nog niets ontvangen (bezorgtijd onbekend).

Ook ik word hier verdrietig van

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ampieq ,

 

Heb je al wel een trackt&trace code ontvangen? Als dit het geval is dan heeft T-mobile het pakket al wel aan Postnl overgedragen. Bij Postnl is het erg druk, dus duurt het wat langer voordat het daadwerkelijk door Postnl verwerkt en verzonden wordt. Dit kan wel enkele dagen duren. (Heb dit zelf ook mogen ervaren,kan T-Mobile helaas niets aan veranderen)

Hallo soepkip67,

Ik heb vandaag bericht van postnl ontvangen dat ze maandag langskomen

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ampieq ,

Goed om te horen, dan kun je snel gebruik maken van de diensten. 

Fijn weekend😏

Reageer