Beantwoord

Installatiepakket niet ontvangen, installatiedatum is al ingegaan

  • 7 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Ik heb mijn installatiepakket nog niet ontvangen. Mijn installatiedatum is op 6-10-2020 ingegaan (internet thuis pakket).

icon

Beste antwoord door Cal 8 oktober 2020, 13:29

Hoi @HannekeTMT,

Hierover heb ik al een reactie geschreven op jouw bericht in een ander topic, namelijk dit topic: Installatiepakket nog niet ontvangen - ik wil een oplossing. Inmiddels is de bezorger langs geweest en trof hij je niet aan. Hierdoor heb ik een vermoeden dat je onze email en SMS met de PostNL Track & Trace code hebt gemist, en daarom stuur ik deze graag nog aan je door via een privébericht die je weldra van mij zal ontvangen. Hopelijk kan je snel met het installatiepakket verenigd worden!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Raazz Jouw pakket wordt vandaag geleverd, dat gaat dus helemaal lukken! :slight_smile: Ik zie dat je in meerdere topics hebt gepost, dit is tegen de huisregels en hierdoor duurt het alleen maar langer voordat we je vraag kunnen beantwoorden dus ik wil je verzoeken om dit niet te doen.

@Jochem Goudriaan Jouw pakket ligt bij de vervoerder maar is nog niet onderweg, ik verwacht dat hij er vandaag uit gaat. Je ontvangt een Track & Trace code zodra het pakket onderweg is, excuses voor de vertraging!

 

Bij mij ook hetzelfde, zie mij andere topic.

Morgen zou ook ingaan met nieuwe abonnement en geen installatie pakket mee ontvangen.

 

Ik heb hetzelfde probleem: 

Ik zou mijn pakket vorige week binnen moeten krijgen. Want 1 dec. gaat mijn abonnement in. Dus gisteren !
Waar blijft mijn pakket?

ik heb nu dus geen internet- tv verbinding thuis. 
 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @HannekeTMT,

Hierover heb ik al een reactie geschreven op jouw bericht in een ander topic, namelijk dit topic: Installatiepakket nog niet ontvangen - ik wil een oplossing. Inmiddels is de bezorger langs geweest en trof hij je niet aan. Hierdoor heb ik een vermoeden dat je onze email en SMS met de PostNL Track & Trace code hebt gemist, en daarom stuur ik deze graag nog aan je door via een privébericht die je weldra van mij zal ontvangen. Hopelijk kan je snel met het installatiepakket verenigd worden!

Reageer