Installatiepakket niet ontvangen nr zoveel

  • 14 August 2020
  • 4 reacties
  • 239 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo, net als velen op dit topic hebben ook wij geen installatiepakket ontvangen, terwijl wij onze verhuizing een ruime maand voor datum hebben aangevraagd. Na minstens vijf keer met de klantenservice te hebben gebeld zijn we nog geen stap verder gekomen. Er zou een storing richting de technische dienst zijn, die het pakket moet versturen. Wanneer dat wordt verholpen is niet duidelijk: wij worden geacht zelf iedere dag maar te bellen naar jullie klantenservice om te horen hoe het ermee staat. Telkens krijgen wij dan hetzelfde antwoord: er is een storing, geen idee wanneer het wordt opgelost: we moeten maar wachten op een mail met de track en trace code. O ja, en natuurlijk moeten wij zelf ook nog jullie partner (de monteur) afbellen, die zou komen installeren, omdat het pakket niet geleverd is. En mochten wij dat vergeten, dan krijgen we nog een rekening ook. Omdat thuiswerken voor ons essentieel is en wij inmiddels zijn verhuisd, hebben wij vanaf gisteren echt een probleem. Wie lost dit probleem nu eens echt op? Of waar kunnen wij een klacht indienen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Klacht indienen gaat via de klantenservice. Maar de logistieke problemen los je er niet mee op. Het is inderdaad allemaal heel bijzonder. Ze hebben heel veel nieuwe klanten binnen gehaald het afgelopen kwartaal. Zijn toch wat processen onder druk komen te staan denk ik.

Dat logistieke proces stond al onder druk doordat TM een nieuwe logistieke dienstverlener heeft genomen, de bekende opstart problemen daarmee gekregen en niet capabel genoeg om dat snel op te lossen en te stroomlijnen.

Reputatie 7
Badge +1

https://www.totaaltv.nl/nieuws/meer-nederlanders-gebruiken-tv-en-internet-van-tmobile/

In dit artikel word aangegeven voor zover het klopt TM momenteel 644000 vaste klanten heeft met een thuis abonnement een jaar geleden was dit 578000 echter vrees ik voor TM dat door de aanhoudende problemen dit aantal niet zal stijgen maar eerder zal afnemen.

Wat ik met de beste wil van de wereld niet kan begrijpen waarom men als “dienstverlenend” bedrijf in zee gaat met een zeer slechte logistieke dienstverlener, ik heb zelf vele (40+) jaren gewerkt bij een technische groothandel zelfs in de tijd zonder internet etc was het zo vandaag besteld (via post of telefoon) overmorgen in de winkel of op karwei.

TM zou er goed aan doen het contract met dat bedrijf op te zeggen zeker om ook imago schade te beperken voorkomen kunnen ze helaas niet meer.

Wie zegt dat het probleem bij de logistieke dienstverlener zit?

Kan zomaar zijn dat de doorgifte van orders aan TM zijde hapert waardoor ze op Schiphol-Rijk niks binnen krijgen.

Of door de grote groei zijn de modems en/of Media converters en/of TV boxen op en kunnen ze domweg niet leveren.

Anders zou zo’n pakket volgens mij makkelijk op tijd verstuurd kunnen worden.

Reageer