Beantwoord

Installatiepakket nog niet ontvangen

  • 29 May 2019
  • 8 reacties
  • 959 Bekeken

Morgen stopt mijn abonnement bij kpn. Tussen 3 en 7 dagen daarvoor zou ik mijn installatiepakket van t-mobile ontvangen. Tot op heden nog niets ontvangen. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Brian 5 June 2019, 14:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Kijk even in je account van T-mobile thuis of er iets veranderd is in de oplevering van je abonnement.

het stoppen van KPN wordt hierop aangepast. Mocht de oplevering inderdaad nog steeds deze week staan dan zou ik even naar t-mobile thuis bellen. Het duurt even voor een moderator reageert. Langer dan bij KPN op de community.
Vandaag zal er niks veranderen, er worden geen werkzaamheden uitgevoerd, zal dus wel verschoven zijn.
Reputatie 7
Hi @Lammert58,

Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.
Woensdag 5 juni moet bij mij alles aangesloten moeten worden, vrijdag al gebeld antwoord was : leverproblemen.

Nu net weer gebeld, pakket is 23-05 al bij de vervoerder afgeleverd en men kan verder niets doen. Dat er door de werving campagne een run ontstaat snap ik, maar dat T-mobile pakketten verstuurd naar Postnl en daarna zelf niet meer kan achterhalen waar deze zijn snap ik niet.

Als ik nu iets bestel bij een webshop die met PostNL verstuurd heb ik het morgen in huis, dus aan drukte kan het niet liggen.
IK zit er net zo mee vandaag zou ik Tmobile Thuis krijgen. Mijn installatiepakket is 22 mei al verzonden en heb nik ontvangen. Me Tele 2 internet is wel al stopgezet. Dus zit nu zonder internet en tv en dat anno 2019. Het avontuur begint al echt een avontuur te worden.
Volgens klantenservice kan BNS die de pakketten moet uitleveren de vraag niet aan. Dus mijn pakket is 22 mei al bij BNS ofzo aangevraagd en dus niet verstuurd want ze hebben het niet voorradig. Flink reclame maken en dan de vraag niet aankunnen? Beetje jammer. Dus als een medewerker zegt 23 mei al aangeboden bij vervoerder is dat niet bij Post NL maar bij BNS die moet het uitleveren aan PostNL
Aangezien ik vanochtend nog niets had ontvangen maar weer gebeld, men kon er niets aan doen enzo. rond 13:30 in een keer een bericht dat pakket morgen geleverd ging worden tussen 11:00 en 13:30. Aangezien de Guidion monteur morgen ochtend tussen 8 en 10 zou komen metteen gebeld met Guidion en gelukkig kunnen ze morgen tussen 14:00 en 16:00 komen om de boel te installeren.

Kortom, misschien komt het allemaal goed 😉
Reputatie 7
Hi, door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. Via dit topic houden we je graag op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Omdat er een centraal topic is gaat dit topic op slot

Reageer