Beantwoord

installatiepakket nog niet ontvangen


Reputatie 2

Kan het zijn dat het versturen van de pakketten vertraging heeft opgelopen. A.s. vrijdag is mijn aansluiting actief maar heb nog geen pakket

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 June 2020, 18:59

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Nicky2311, yes wat fijn! Het heeft eventjes geduurd, maar dit maakt ons blij! 😁 Heel graag gedaan, je krijgt een dikke digitale knuffel terug! Geniet van je abonnement en als ik nog iets voor je kan doen, aarzel dan niet.

Hi @Rickey_tramp, your package will be delivered tomorrow! Make sure you check your email for the Track & Trace code. There's no surefire time-slot yet, but within a couple of hours PostNL will add one to the T&T. That way you'll know what time to stay home. Cheers! If there's anything else I can help you with, please don't hesitate to ask. I'd be more than happy to help! 😊

Reputatie 2

@Nicky2311 let us know if they delivered or not as promised, i am also waiting for my package, no t&t code until now, seems like its common trend with tmobile, i dont think i will have patience like you, if they dont deliver it on time for me i know what i need to do.

Well,  i got my package this morning  as promissed đŸ€—

@Nicky2311 congrats, enjoy with your new connection. I hope they will also deliver me tomorrow as they said.

Reputatie 2

Pakket binnen đŸ˜đŸ€— hĂ©Ă©rlijk weer TV kijken. Bedankt voor alle acties die ondernomen zijn en alle reacties 👍

Reputatie 2

@Nicky2311 let us know if they delivered or not as promised, i am also waiting for my package, no t&t code until now, seems like its common trend with tmobile, i dont think i will have patience like you, if they dont deliver it on time for me i know what i need to do.

Well,  i got my package this morning  as promissed đŸ€—

Reputatie 2

@Nicky2311 let us know if they delivered or not as promised, i am also waiting for my package, no t&t code until now, seems like its common trend with tmobile, i dont think i will have patience like you, if they dont deliver it on time for me i know what i need to do.

Reputatie 2

😁 een knuffel geven mag nog niet, dus dan maar zo đŸ„łđŸ€©đŸ„°đŸ€—đŸ˜đŸ˜‰

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nicky2311, daar heb je volledig gelijk in! Dit is 100% mijn fout geweest, ik had niet mogen zeggen dat de Track & Trace binnen enkele dagen zou worden gemaild. Kennelijk is het proces hierin gewijzigd. Die code wordt pas gemaild wanneer de verzendsticker is geprint bij distributie. 
Jouw pakket is nu wel echt eindelijk onderweg, morgen tussen 10:45 en 13:15 wordt deze bezorgd. Het wachten is bijna voorbij, thanks voor je uitmuntende geduld! â€đŸŒž

Reputatie 2

6 dagen geleden zou er binnen enkele dagen een track en trace komen. Nog niets en begin nu toch wel te balen. Geen TV, geen internet sinds 19 Juni.  Mobiel zonder onbeperkt internet gebruiken als hotspot wat me al zo'n 40 euro aan opwaarderen heeft gekost. Enig idee wanneer dat installatiepakket komt?

Reputatie 2

😁, heel aardig, maar zit nog aan mijn abonnement Hollands Nieuwe vast. Komt goed, zal van de week toch wel geregeld zijn? 😊🙏

Reputatie 7
Badge +16

@Nicky2311 Heb je de beschikking over een T-Mobile prepaid of abonnement toevallig? Dan kan ik je namelijk een voucher met Unlimited Internet toesturen voor zeven dagen. Dan kun je in elk geval via hotspot online komen op je laptop en/of PC. Is dat een optie? 😊

Reputatie 2

Jawel, helaas geen onbeperkt internet, maar hopelijk volgende week

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nicky2311, sorry dat het nog niet verstuurd is! Je kunt via TV Anywhere in ieder geval 35 zenders bekijken. Hiermee kun je via je mobiele telefoon, tablet of laptop 35 van de TV zenders bekijken. Mocht je ook nog in het bezit zijn van een Chromecast of Apple TV kun je de app daarop installeren en dan alsnog op je Smart TV genieten van de zenders: TV Anywhere. Is dat een ideetje? 

Reputatie 2

Wordt weer een weekend zonder internet en TV hĂš? đŸ˜„ Had zo gehoopt dat het deze week geregeld zou zijn

Reputatie 2

Super đŸ€—đŸ˜ bedankt en inderdaad een dikke pluim voor Wilco.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Nicky2311, hier ben ik weer en nu dan eindelijk met goed nieuws: het is opgelost! Het te verzenden pakket is opnieuw bij de distributiepartner ingelegd. Onze klantenservicetopper Wilco verdient hiervoor de pluim, die heeft dit in werking gezet! 😊

Binnen een paar dagen ontvang je van ons de Track & Trace code waarmee je jouw pakket in de gaten kunt blijven houden. Nogmaals, sorry voor het ongemak. Als ik iets anders voor je kan doen, laat het alsjeblieft weten! Geniet van de zon voor zover mogelijk en veel plezier alvast met jouw abonnement! 🌞

Reputatie 2

Super .. voor Alex. Nu die van mij nog đŸ€—

Reputatie 7
Badge +16

@alex288 Jouw installatiepakket is vandaag vanuit onze techneuten opgeleverd aan de distributie. Dit betekent in de praktijk dat deze binnen nu en vier dagen bezorgd wordt. Je zult spoedig een link met Track & Trace code toegestuurd krijgen. Zo ben je altijd op de hoogte van de status van de zending. 

Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wĂ©l voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie!Â đŸ˜„đŸ€Â Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot Ă©Ă©n dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.

Reputatie 1

zelfde probleem:joy:. Ik weet niet eens of het verzonden is. echt slecht geregeld van tmobile

Reputatie 2

Hoop dat het snel is want nu geen tv en geen internet. Online.nl heeft het vandaag afgesloten đŸ˜„

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Nicky2311, welkom op de Community en welkom bij T-Mobile Thuis! 😄 Sorry dat er vertraging opgelopen is door een fout van ons. De distributieproblemen zijn voor 99,9% opgelost, behoudens een enkel nog niet verzonden installatiepakket. Gelukkig zie ik dat mijn collega van de Klantenservice dit heeft doorgegeven aan onze techneuten zodat zij het zo snel mogelijk oppakken en in behandeling nemen.

Normaliter is hun verwerkingstijd aan de operationele kant maximaal twee werkdagen, momenteel is de reële verwerkingstijd ook maximaal twee werkdagen. Jouw pakket zal spoedig alsnog verzonden worden.

Ook al is de officiĂ«le aansluitdatum morgen, de betaling start pas op het moment dat jij het modem aansluit op het ISRA-punt (hoofdaansluitpunt in de meterkast of woonkamer). Check alvast onze handige installatievideo, dan ben je straks helemaal klaar om gelijk online te komen: Hoe installeer ik het pakket?. Succes en nogmaals sorry dat het allemaal wat langer duurt, ik beloof je dat het dubbel en dwars beloond wordt zodra je online komt! ❀

Mocht ik in de tussentijd iets anders voor je kunnen doen, geef een seintje. Hulp is altijd onderweg!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nicky2311 

Dat kan wel het geval zijn ja. Sinds de overstap van T-mobile naar een nieuwe distributieparrner partner zijn er nog al wat problemen ontstaan met het op tijd verzenden van de installatiepakketten.

Je krijgt vanzelf een mail wanneer je installatiepakket verzonden wordt en er zal ook een trace link verschijnen in je T-Mobile thuis account, hou het dus regelmatig in de gaten.

Ondanks de vertragingen doet T-mobile zijn best om iedereen snel hun installatiepakket toe te sturen.👍

Reageer