Beantwoord

installatiepakket nog niet ontvangen

  • 18 November 2020
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb mijn installatiepakket nog niet ontvangen, maar deze vrijdag wordt ik wel afgesloten van mijn huidige provider, enig idee waarom het zo lang duurt? Van de track and trace word ik niet veel wijzer. Die staat al een paar dagen op "pakket is aangemeld maar nog niet ontvangen"  Alvast bedankt! 🙂

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 November 2020, 16:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Broekerd, welkom op de Community en bij Thuis!

Ik heb de Track & Trace meteen bekeken en gecheckt in ons achterliggende systeem of jouw pakket daadwerkelijk bezorgd is: vanmiddag omstreeks 13:00 is deze bezorgd, klopt dat?

Veel plezier alvast met jouw abonnement en succes met het installeren van de apparatuur. Neem voor de zekerheid een kijkje in ons installatietopic en bekijk de video, zo weet je precies hoe alles werkt! Stay safe! 😄

P.s. de magenta gekleurde linkjes zijn klikbaar.

Hoi Jason, gelukkig is het vanmiddag nog geleverd. Ik heb alles net aangesloten. De snelheden zijn boven verwachting. :slight_smile: Alles werkt toppie. 

Maar ik heb wel een vraagje over de tv-box, kan het blauwe led lampje uitgeschakeld worden? Deze is nogal prominent in beeld, en verstoord mijn ambi-light ervaring als ik ‘s avonds wil netflixen of dergelijke. :joy:

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Broekerd, kijk dat is nog eens fijn om te horen! 😁

Het is jammer genoeg niet mogelijk om de blauwe led uit te schakelen, maar je zou met een stukje zwarte tape bijvoorbeeld deze wel kunnen afplakken. Dat heb ik thuis ook gedaan, want 's avonds is dat best irritant inderdaad. Hopelijk werkt dat net zo goed! 

Reageer