Beantwoord

Installatiepakket nog niet ontvangen

  • 16 December 2020
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb een bestelling gedaan en op 24 dec zou eerst de installatie/activatiedatum zijn. Nu kreeg ik een mail dat dat vandaag al is maar ik heb nog geen pakket ontvange. Ook zie ik nergens een track en trace en kan ik mijn bestelling niet volgen.

 

Enig idee wanneer het binnenkomt?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Angela

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 16 December 2020, 14:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @kusjesxangela

 

Gaaf dat wij al jouw internet hebben kunnen activeren! :) 

Nu alleen het modem nog. Wij hadden deze gisteren al direct de deur uit gedaan, maar ik merk dat PostNL het erg druk heeft in deze periode. Zodra zij jouw pakket verwerkt hebben, zullen wij jou per email en SMS op de hoogte stellen, en ontvang je van ons de Track & Trace code. Gezien de drukte bij PostNL zou het pakket met een beetje geluk nog in de komende dagen aan de deur komen, maar wellicht dat het nog begin volgende week wordt. Ik raad je aan om de Track & Trace code de gaten te houden, zodat je altijd de laatste informatie hebt over jouw pakket. In ieder geval zal je snel gebruik kunnen maken van ons internet. :smile:

 

Voor verdere vragen of verzoeken zijn de Community-leden en ik zeker bereikbaar! 

Reageer