Beantwoord

Installatiepakket nog niet ontvangen - ik wil een oplossing


Beste T-Mobile,

Zoals velen wacht ik op het installatiepakket. Het staat al ruim twee weken op ‘verzenden’ en omdat ik lees dat anderen al langer wachten, denk ik dat dit nog wel even zo zal blijven.

Ik weet dat de klantenservice er niets aan kan doen, maar jullie zijn wel degenen bij wie ik terecht zou moeten kunnen met problemen. Ik wil niet meer horen dat jullie niet weten wanneer het pakket geleverd gaat worden. Ik wil kunnen internetten.

Zelf stel ik voor dat ik een prepaid simkaart van T-Mobile koop, ik de 10 euro die dit kost vervolgens van jullie terugkrijg en jullie voor mij gratis unlimited data op die prepaid kaart zetten. 

Als jullie een andere oplossing hebben die tot hetzelfde resultaat leidt, ga ik daar ook mee akkoord. Ik hoor graag van jullie.

Vriendelijke groet,

Roos

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 April 2020, 11:13

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @5704947rs, ik heb ervoor gezorgd dat jouw pakket verstuurd wordt. Je zult, onder normale omstandigheden, binnen maximaal 4 werkdagen jouw installatiepakket ontvangen. Sorry dat dit zolang duurde, het is inderdaad een probleem aan de distributiekant geweest. Ik vind het geen enkel probleem om jou straks een Unlimited databundel toe te sturen via een vouchercode. Stuur me alsjeblieft een bericht wanneer jouw prepaidkaart aangeschaft hebt, dan plak ik de code in ons gesprek aldaar!

Reputatie 1

Best een goede oplossing. Ik wil ook graag weten wanneer ik mijn pakket krijg. Op 15 mei abonnement aangevraagd. Eind juni nog geen installatiepakket ontvangen. Dadelijk zit ik ook zonder internet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @alex288, sorry dat je al zolang wacht. Ik heb jouw vraag in het volgende topic van een antwoord voorzien: Pakket nog niet ontvangen. Je pakket is bijna onderweg! 😁🚚

Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. Mijn ingangsdatum was gisteren en heb nog steeds geen pakket ontvangen. Wat ik best irritant vind omdat ik zonder internet zit.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @BartCoster, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! 

Ik heb het gecheckt en jouw pakket komt vanmiddag tussen 14:20 en 16:20 aan. Je kunt het pakket ook elk moment volgen via de Track & Trace code die je per e-mail ontvangen hebt. Sorry dat deze iets later aankomt, we hebben te maken gehad met verzendproblemen, maar gelukkig is het gros van de problemen verholpen. 

Neem alvast een kijkje in ons speciale Installatie topic, dan kun je straks alles direct aansluiten! 😄 Als ik je toch ergens bij kan helpen, geef een seintje. Ik zit altijd voor je klaar!

Heel veel plezier met jouw abonnement en mocht je in de toekomst iets willen inzien of wijzigen, check dan je persoonlijke My T-Mobile Thuis account.

Ook ik wacht nu al een hele poos op mij installatie pakket. Ik zit nu zonder internet omdat ik ervan uit ging dat T-mobile, als een organisatie dat klant tevredenheid hoog in het vaandel heeft staan, dit soort zaken goed aanpakt. Het meest frustrerend vind ik dat ik nu nog steeds niet weet wanneer ik dan wel internet krijgt. Heb dan ook ondanks de beloofte van de klanten service dat deze binnem 24 uur in mail mailbox verscheen nog steeds geen email met track en trace ontvangen. 

Geen goed begin van onze klant relatie ..…

 

Ik wil internetten desnoods via de oplossing die de klanten hierboven gekregen hebben met data unlimited. (Ben ook mobiel klant bij jullie).

Reputatie 7

Hi @Mdosney, excuses voor de vertraging, we verwachten dat het deze week definitief opgelost is. In de tussentijd stuur ik je graag een vouchercode voor onbeperkt mobiel internet. Stuur mij hiervoor even je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer door via een privébericht, dan ga ik voor je aan de slag! 

Reputatie 7

Hi @Mdosney, ik heb je privébericht ontvangen maar ik zie dat het pakket gisteren eind van de middag al afgeleverd is, helemaal top! Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten en welkom bij T-Mobile! 

@Brian, yes het pakket is eindelijk binnen thanks. Helaas is de easy installatie niet zo easy in mijn woning. Na gister 3 uur ter vergeefs proberen mbv jullie handleidingen en google geen resultaat.

Was toch handig geweest als ik pakketje ruim voor aansluit datum had ontvangen. Want als vandaag zelf niet lukt zal ik weer minimaal een week of twee moeten wachten op een monteur. Internetloos...

Lang verhaal kort, pakket binnen, nog steeds geen internet.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Mdosney, fijn dat het pakket binnen is, maar tegelijkertijd jammer dat de installatie nog niet gelukt is! Daar gaan we meteen wat aan doen.

Welke lampjes branden op het modem? Brandt het wereldbolletje groen of knippert deze groen? Wat doet het lampje daar links van? We gaan een oplossing vinden samen! Heb je de korte DSL-kabel direct op het ISRA-punt aangesloten? Het ISRA is het hoofdaansluitpunt dat zich vaak in de meterkast en soms in de woonkamer bevindt. 

Is het modem aangesloten op één van bovenstaande ISRA's? 

I still have not received the tracking number for my modem. I'm moving on Monday. Am I missing something? 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Mattia,

Thanks for alerting me about your missing package! I immediately started an investigation and I was very glad to see that you have already talked to a colleague of mine, and that the package will be send out as soon as possible. Sorry that we aren't able to deliver it on time. I was not able to find one, but do you happen to have a T-Mobile Mobile subscription? I would like to do my utmost best to grant you extra data until the package has arrived and the internet line is activated. Good luck with moving today!

Ik wacht op het installatiepakket. Mijn installatiedatum is vandaag, heb het pakket nog niet ontvangen. Ik kan ook nergens de status van bestelling terugvinden.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @HannekeTMT,

Slim dat je hier aan de bel trekt! Ik heb direct met je meegekeken, en zo te zien heeft de lijnbeheerder de lijn eerder geactiveerd dan verwacht. Hierdoor is het pakket nog niet gearriveerd, maar ik zie dat de bezorger elk moment bij je aan de deur kan staat. :smile: Spannend dat je snel van ons internet kan genieten!

Reageer