Dag,
Afgelopen vrijdag 19-06 was de ingangsdatum van ons thuis internet. Anderhalf maand geleden hebben we de overstap door T-mobile geregeld ( van KPN naar T-mobile). HELAAS, TOT DE DAG VAN VANDAAG GEEN INSTALLATIEPAKKET GEKREGEN!!!
Woensdag 17-06 contact opgenomen met de klantenservice. Door een technische fout is het installatiepakket niet verstuurd, wist een medewerker mij te vertellen. Men belooft dat we z.s.m. het pakket gaan krijgen! Nou Niet dus… Weer gebeld ( 5 keer) met de klantenservice en elke keer krijg ik een ander verhaal ( leverancier is verlaat, post.nl, technische storing, etc...)!
Ik werk vanuit thuis ( online onderwijs) en de kinderen hebben ook stabiele internet nodig voor hun schoolwerk. Wel heb ik een voucher gekregen zodat ik mijn mobiel als hotspost kan gebruiken. Alleen is het absoluut niet te doen voor een gezin met 4 leden!
Ik krijg spijt dat ik voor T mobile gekozen heb… NOOIT zoiets gehad.
Als iemand mij kan vertellen wanneer we het installatiepakket gaan krijgen, zou het fijn zijn.
Groeten,
A.L
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
Ik heb de situatie doorgespeeld aan onze techneuten en die pakken dit binnen maximaal twee werkdagen op zodat jouw pakket alsnog zo spoedig mogelijk verzonden wordt.
Je zult uiteraard pas gaan betalen op het moment dat jouw modem correct aangesloten is. Mocht je om wat voor reden dan ook toch al een bedrag op jouw factuur zien van een datum daarvoor, neem contact met me op, dan scheld ik dit bedrag kwijt op een volgende factuur!
Je krijgt binnen een paar dagen een Track & Trace code toegestuurd per e-mail zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur.
Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.