Installatiepakket ontvangen maar nog 14 dagen wachten op Guidion

  • 12 June 2019
  • 1 reactie
  • 340 Bekeken

Wie kan mij adviseren wat ik moet doen. Ik heb een glasvezel abonnement van T-Mobile. De installatie zou op 7 juni gedaan worden. De monteur kwam ondanks dat ik al had doorgegeven dat het installatiepakket nog niet binnen was gewoon aan de deur op 7 juni. Inmiddels heb ik vandaag het installatiepakket ontvangen. De Guidion monteur kan pas op 26 juni pas komen aansluiten. Ik heb vandaag op advies van T-Mobile nog contact gehad met Guidion maar ze kunnen echt niet eerder volgens een medewerker van Guidion. Ik ben inmiddels afgesloten door mijn vorige provider NLEX. Ik heb gevraagd of NLEX mij weer opnieuw kan aansluiten. Ja dat kan maar duurt 5 a 6 weken. Inmiddels heb ik omdat ik ook een T-Mobile telefoonabonnement heb tijdelijk onbeperkt MB's gekregen. Dat is niet een oplossing ik wil graag dat een Guidion monteur langs komt om mij zo snel mogelijk aan te sluiten. Ik heb alles al in huis. Wie heeft advies voor mij?

Groet,
Raarmaarwaar11

1 reactie

Reputatie 7
Hey @raarmaarwaar11,

Wow dat is geen fijne binnenkomer! Op het moment zijn we erg populair en daarom is het bijzonder druk bij ons en Guidion. We reageren echter altijd, hetzij iets later dan normaal. Sorry hiervoor!

Heb je ook al geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met Guidion? Regelmatig komt het voor dat er een afspraak wegvalt waardoor je eerder geholpen kunt worden. Daarvoor kun je contact opnemen met het nummer: 088 - 2000 151.

Een nieuwe aanvraag bij een andere provider kan inderdaad lang op zich laten wachten. Je bent hoe dan ook sneller geholpen wanneer je de afspraak met onze monteur laat doorgaan. Ik hoop dat je je afspraak alsnog naar een eerder tijdstip kunt verplaatsen!

Reageer