Installatiepakket retourgezonden

  • 6 January 2018
  • 7 reacties
  • 399 Bekeken

Beste mensen

Afgelopen woensdag 3-1-2018 heb ik het T-mobile thuis pakket ontvangen Handtekening voor ontvangst gezet en klaar.En gisteren vrijdag 5-1-2018 om 11.10 een sms gehad dat de bestelling onderweg is?(T-mobile thuis pakket) Vandaag Zaterdag 6-1-2018 werd er weer een T-mobile thuis pakket bezorgd.Dat heb ik niet in ontvangst genomen omdat ja logisch,Ik er al een had ontvangen en dat weer door dezelfde bezorger van daarvoor .Hij heeft het pakket weer meegenomen Vandaar deze opmerking. Met vriendelijke groeten Dhr R.Khouiter.

7 reacties

Reputatie 7
Hey Royrolls, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis, fijn dat je voor ons gekozen hebt! Ik heb het meteen nagekeken en ik kom op jouw adres maar één aanmelding tegen met één pakket dat is verstuurd op 5 januari. Wat zat er precies in het pakket van 3 januari en misschien een vreemde vraag maar weet je zeker dat deze wel voor jou bestemd was? Ik hoor het graag!
Ja beste Brian .Ik heb het pakket wat ik ontving op 3 januari heel goed bekeken en dat is gewoon compleet.En daarom heb ik de tweede aanbieding geweigerd.Het pakket wat ik ontvangen heb op 3 januari klopt gewoon. van wat betreft het tweede pakket van T-mobile thuis wat Mij aangeboden is en ik heb geweigerd te ontvangen weet ik dus niks van .En heb net bericht gehad dat ik de aansluitingen nu al mag maken..Ja morgen ga ik dat doen volgens afspraak.In plaats van de eerste afgesproken datum Met vriendelijke groeten Dhr R.Khouiter
Reputatie 5
Hoi Roysrolls,

Ik kom je berichtje bij toeval tegen en heb even "aan de achterkant" gekeken. Daar is een fout gemaakt door je eerdere pakket te annuleren. Omdat deze al onderweg was, is deze wel afgeleverd. Omdat dat eerste pakket geannuleerd is, is er ook een nieuw pakket uitgegaan. Goed dat je dit pakket geweigerd hebt. We hebben het aan deze kant hersteld, je kan je pakket gaan aansluiten.
oke Jaap bedankt voor de informatie.Ben op dit moment de apparatuur aan het installeren.Krijg steeds de mededeling :" Fail to retrieve Ip address from DHCP server" Op de modem branden 3 groene lampjes power,Wifi en lan 4. en verder gebeurt er niks.Wat nu?
Reputatie 7
Hoi ROYSROLLS,

Ik zie dat het modem nog niet online is. Je hebt hierover ook gebeld met ons. We hebben een monteur aangestuurd. Om een afspraak te maken, kun je bellen met 088-2000151. Tot slot kun je nog een laatste check uitvoeren:
  • Controleer of het modem op het aansluitpunt zit aangesloten met de DSL kabel die in de DSL poort van het modem zit.
  • Haal het modem van de stroom en laat alle kabels los behalve de power en de DSL.
  • Mocht je nog een video van de installatie willen zien, dan vind je die hier!
Beste allemaal,

Vrijdag(19-10) in de ochtend is de monteur geweest en heeft alles in orde gemaakt voor de aansluitingen.En ik ben vooral blij met Comedy-stingray lekker lachen! Bedankt Beste Mensen Groetjes van Roy.
Hey ROYSROLLS,

Welkom Thuis! Ik ben enorm blij dat je van je diensten geniet.

Reageer