Beantwoord

Installatiepakket retourgezonden

  • 20 March 2021
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi!

Deze week ontving ik een bericht van T-mobile dat mijn installatiepakket geleverd zou worden. Aangezien ik nog naar het adres moet verhuizen (het is in een andere stad) en ik het pakket niet op mijn huidige adres mocht laten bezorgen, kon ik het pakket niet aannemen. Mij werd daarom geadviseerd een PostNL-ophaalpunt te kiezen, maar dat kon niet via de link. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd, maar ik kon alleen de Track-and-Trace-code delen. Ik hoorde dat bij het niet-thuis zijn het pakket sowieso naar een PostNL-ophaalpunt gestuurd zou worden, maar nu is het pakket dus retourgezonden…. Ik werd gisteren nog wel gebeld door T-mobile (ik denk hiervoor?) maar wegens werk kon ik niet opnemen. Heb al meerdere malen teruggebeld maar werd gevraagd later terug te bellen. Vandaar dat ik maar even een topic aanmaak hiervoor, in de hoop het alsnog snel rond te krijgen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 March 2021, 08:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Joda95, van harte welkom op de Community!

Top dat je het aangeeft, maar vreemd dat de optie om het direct bij een afhaalpunt te laten bezorgen niet werkte. Heb je dit langer dan 24 uur buiten de bezorgdag geprobeerd? Zo niet, dan is het te laat en wordt het pakket bij het aansluitadres afgeleverd - wanneer het dan niet geaccepteerd wordt omdat jij er niet woont, wordt het pakket niet eerst naar een afhaalpunt gestuurd, maar direct terug naar de distributie. Dit doen we omdat het dan technisch gezien een “weigering aan de deur" is en wij uit bescherming het pakketje dan meteen retourneren.

Geen zorgen, ik heb meteen een nieuw verzoek ingediend zodat jouw pakket alsnog binnen een week verstuurd wordt. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +16

@Joda95 Het pakketje is opnieuw aangemaakt door onze technische dienst en zal binnen enkele dagen verstuurd worden. Je ontvangt morgen, of woensdag een Track & Trace van PostNL zodra het pakketje onze distributie verlaat.

Als ik nog iets voor je kan doen, let me know! 😄

Reageer