Beantwoord

Installatiepakket vertraagd

  • 17 February 2021
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag,

 

ik heb mijn installatiepakket nog niet ontvangen, ook geen Track&Trace per Mail ontvangen.

Wanneer wordt het geleverd?

Ben inmiddels verhuisd maar heb geen wifi.

 

Hoor het graag.

 

Bvd.

Recep Diri

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 February 2021, 13:39

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo 

Normaal krijg je het installatiepakket meestal 4 tot 7 werkdagen vóór de installatiedatum.

Het kan zijn dat er wat vertraging is, hou dan je T-Mobile thuis account en email in de gaten voor de track & tracé.

Goedemiddag,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb het nagekeken en daar staat het volgende:

 

Het vreemde is hoe kan er een installatiedag zijn als het installatiepakket nog niet is opgestuurd?

Graag uw reactie.

Groet,

Recep Diri

Reputatie 7
Badge +15

@kral70

De installatiedatum krijg je al veel eerder, zoals hierboven vermeldt ontvang je het pakket 4 tot 7 dagen vóór deze datum.

Er is mogelijk wat vertraging, dus meer dan afwachten kan je niet doen helaas.

Er verschijnt een link in je T-Mobile thuis account met de track & trace code zodra het zover is en je ontvangt ook een mail.

Ja 16de zou de installatiedatum ingaan, maar inmiddels is het 17 februari dan zou het toch geleverd moeten zijn?

 

Groet,

 

Recep

Kan ik nog een reactie krijgen op mijn bericht ik wacht inmiddels bijna drie weken.

Groet,

R.Diri

Reputatie 7
Badge +8

Hi @kral70 Ik heb meteen gecheckt hoe het zit. Zo te zien is er vertraging opgelopen door problemen in het systeem. Hierdoor duurt het langer voordat jouw pakket binnen komt. Ik zie dat het pakket vanochtend is verwerkt in het distributiecenter. Ik verwacht dat deze zo snel mogelijk wordt opgestuurd naar PostNL. Je ontvangt dan ook de Track & Trace code van het pakket. Nog eventjes geduld, maar het pakket is onderweg!

Dank voor de reactie.

Ik heb het nagekeken en tot op heden nog geen track en trace code ontvangen, enig idee wanneer ik dit kan verwachten?

21 januari heb ik de verhuizing doorgegeven en wij zijn inmiddels een maand verder.

 

Hoor het graag en bij voorbaat dank.

 

Groet,

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kral70,

Nogmaals onze diepe excuses voor de vertraging. Ik ben in ieder geval blij om te zien dat je inmiddels het installatiepakket hebt ontvangen. Mocht je nog willen proberen om de installatieafspraak met Guidion naar voren te halen, dan raad ik je graag aan om de initiële afspraaklink te bekijken of om ze te bellen op 088 - 200 0151. Zij zijn de komende dagen bereikbaar van 09:00-21:00. De levering van het internet is in ieder geval in zicht!

Reageer