Beantwoord

installatieprobleem

  • 8 June 2019
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Hallo,

Je zou denken dat het makkelijk zou zijn om een installatiepakket te installeren. Dit is het dus niet (ondanks de uitleg).

Ik ben al dik een uur bezig om jullie te bereiken en als ik de klantenservice bel sta ik 30 minuten in de wachtrij om vervolgens te horen te krijgen dat jullie zijn gesloten. Ik heb jullie geprobeerd te bereiken via het forum maar krijg geen reactie. Mijn geduld begint een beetje op te raken.

Dit is al mijn derde topic. Ik heb hulp nodig met het installeren van mijn interactieve tv en internet. Ik kan geen wandcontactdoos vinden en ik kom er zelf niet uit. Als jullie mij niet kunnen of willen helpen, dan stuur ik het hele pakket direct terug. Tevens zeg ik dan ook mijn mobiele abonnement op, want dit vind ik niet netjes.

Met vriendelijke groet,

Mendy Wijnands
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2019, 10:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Even doorgeven aan de forum leden met meer ervaring en technische achtergrond dan ik of het gaat om DSL of glasvezel, bij DSL wordt de telefoonlijn gebruikt zelf heb ik hier geen ervaring mee daar ik nooit DSL heb gehad voor mijn internet.
Reputatie 7
Hallo @Mendie18

hou het bij 1 topic.
we helpen je verder in dit topic
Reputatie 7
@Mendie18,

Mooi om te zien dat je de Community hebt gevonden en ingeschakeld voor je installatievraag. Het is echter niet toegestaan om meerdere topics te starten over hetzelfde onderwerp. Ik sluit dit topic. en verwijs je naar dit topic: Monteur inhuren.

Ik wil je vragen eerst nog de huisregels van de Community door te nemen. Daarna zie ik je graag terug als er nog een vraag in je opkomt!