Mik ben overgestapt naar T-Mobile Thuis maar kan er helaas niet gebruik van maken.
Zelf installeren lukt absoluut niet. Zou iemand alsjeblieft contact met mij willen opnemen?
Beste antwoord door Sander
Ik heb jouw bericht in jouw topic geplaatst om het gesprek centraal te houden. Ik kijk graag met je mee. Eerst geef ik tekst en uitleg!
Bij deze DSL verbinding hebben wij op verzoek een monteur aangestuurd voor de installatie. Het bleek dat het signaal niet (goed) doorkwam op het aansluitpunt. Dan hebben we de netwerkbeheerder nodig voor onderzoek en herstel van het netwerk of aansluitpunt. Ik begrijp dat de afspraak hiervoor wat stroef verloopt. Ik zie nu dat de monteur donderdag 10-10 tussen 8-10u langskomt. Komt deze afspraak niet goed uit, dan zal de netwerkbeheerder opnieuw contact opnemen om de afspraak te herplannen. Weet dat wij dolgraag jou zo snel mogelijk aansluiten op ons netwerk en vragen je dan ook de afspraak door te laten gaan of snel te herplannen. Je hoeft niet per se zelf aanwezig te zijn, wellicht dat je iemand (18+) kan vragen de deur te openen voor de monteur. Ik vermoed dat we het snel kunnen oplossen en je hierna snel online bent en kunt genieten van T-Mobile internet en TV.
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?