Beantwoord

installeren T-Mobile thuis

  • 23 September 2019
  • 10 reacties
  • 444 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Goedemorgen, ik probeer contact op te nemen om een afspraak te maken met een monteur maar kan helaas niemand bereiken.
Mik ben overgestapt naar T-Mobile Thuis maar kan er helaas niet gebruik van maken.
Zelf installeren lukt absoluut niet. Zou iemand alsjeblieft contact met mij willen opnemen?
icon

Beste antwoord door Sander 9 October 2019, 14:46

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hi @purcuu, excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels iemand kunnen bereiken? Zo niet stuur mij dan een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan zorg ik dat er een monteur bij je langs komt!
Ik heb klantenservice gebeld, werd doorverbonden naar financiële afdeling, daarna naar technische afdeling, dan weer naar de safedesk en dan weer naar de financiële afdeling en nog ben ik niet geholpen! Safedesk heeft gezegd dat ik kosteloos op kon zeggen omdat het zo lang duurt en ik nog steeds niet ben aangesloten en geen internet of tv heb. En mevrouw van financiële afdeling zegt dat niet te weten. Ik blijf maar van hot naar her gestuurd erg frustrerend dit! Ik wil gewoon niks meer van Tmobile thuis weten en iedereen zegt maar wat anders?!

9 september “aangesloten” nu nog steeds niks?! Guidon is langs geweest, kpn ook en volkerwessels zou langs komen laatste minuut afgezegd konden mij 1 keer niet bereiken maar daar wordt ook weer anders gezegd.
financiële dame wist niet eens wie zij waren.. en nog steeds wordt er gesproken over vouchers en compensaties, ik wil gewoon niet meer, dit is niet normaal.

Ik vind het belachelijk dat ze nog steeds over een boete praten in mijn eerste maand waarvan ik geen eens service van heb kunnen krijgen.

Hoezo zegt Safedesk weer wat anders??

Laat er alsjeblieft iemand die mij begrijpt mij helpen zodat we hier klaar mee zijn. Het is toch normaal dat ik er geen vertrouwen meer in heb en niks meer wil?!
Reputatie 7
@purcuu

Als ik het goed begrijp moeten er bij jou extra werkzaamheden worden uitgevoerd om de verbinding in orde te krijgen. Hiervoor is T Mobile afhankelijk van andere partijen. (Klinkt als ondergronds) in sommige gevallen moet er zelfs een vergunning aangevraagd worden.
Elke andere provider zal in zo’n geval tegen het zelfde aanlopen.
ik heb een moderator gevraagd om naar jou geval te kijken.
Reputatie 7
Hoi @purcuu,

Ik heb jouw bericht in jouw topic geplaatst om het gesprek centraal te houden. Ik kijk graag met je mee. Eerst geef ik tekst en uitleg!

Bij deze DSL verbinding hebben wij op verzoek een monteur aangestuurd voor de installatie. Het bleek dat het signaal niet (goed) doorkwam op het aansluitpunt. Dan hebben we de netwerkbeheerder nodig voor onderzoek en herstel van het netwerk of aansluitpunt. Ik begrijp dat de afspraak hiervoor wat stroef verloopt. Ik zie nu dat de monteur donderdag 10-10 tussen 8-10u langskomt. Komt deze afspraak niet goed uit, dan zal de netwerkbeheerder opnieuw contact opnemen om de afspraak te herplannen. Weet dat wij dolgraag jou zo snel mogelijk aansluiten op ons netwerk en vragen je dan ook de afspraak door te laten gaan of snel te herplannen. Je hoeft niet per se zelf aanwezig te zijn, wellicht dat je iemand (18+) kan vragen de deur te openen voor de monteur. Ik vermoed dat we het snel kunnen oplossen en je hierna snel online bent en kunt genieten van T-Mobile internet en TV.

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Hoi Sander,

Ik laat het doorgaan en ben morgen inderdaad thuis. Heb ik met moeite kunnen regelen, maar had niemand anders.
Ik wacht morgen af hoe het afloopt.
Ik wil eigenlijk niks van Tmobile maar goed ik hou mij maar wel aan de afspraken.

Bedankt voor je reactie. Ik houd je op de hoogte.

Groet,
purcuu
Ze zijn net geweest, meneer heeft overal gekeken en van alles geprobeerd. Ik ben afhankelijk van buren waarschijnlijk maar dat werkt allemaal niet. Als het goed is zie je in het systeem de melding van de meneer van VolkerWessels die legt het duidelijker uit.

Graag zou ik nu wel hulp willen en dat ik zonder kosten op kan zeggen want ik heb nu alles geprobeerd en niemand kan zo 1,2,3 wat doen en het duurt al meer dan een maand zonder diensten. Ik wil alles gewoon annuleren. Dit kan gewoon niet meer zo langer.

Hopend op je begrip en dat je coulance kan tonen nu we meer weten over de stand van zaken.

Groet
Reputatie 7
Hi @purcuu, ai jammer om te horen dat het niet gelukt is. We wachten nog op de terugkoppeling vanuit de aannemer/KPN maar als de aansluiting inderdaad technisch niet mogelijk is dan zeggen we de aanmelding uiteraard kosteloos op! Ik blijf het voor je in de gaten houden en ik kom hier in ieder geval komende maandag bij je op terug!
Reputatie 7
Hi @purcuu, we hebben nog geen bericht ontvangen, als er morgen niets binnen is dan ga ik er voor je achteraan!

Beste Brian,

 

ik heb al antwoord en bevestiging gekregen dat alles kosteloos opgezegd is. 
bedankt voor jullie hulp. 
 

groetjes, purcuu 

Reputatie 7

Hi @purcuu, ik zie het inderdaad, jammer dat het niet gelukt is :( Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten! 

Reageer