Beantwoord

Instellingen op modem om uitvallen wifi samsung S7 een keer op te lossen

  • 22 January 2020
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Hallo,

 

ik heb nav een actie van T-mobile gekozen voor internet Fast ipv het oude internet 50. Nu heb ik ook een nieuw modem gekregen alleen heeft dit sinds de omzetting een conflict met mijn Samsung telefoon S7. De wifi verbinding met alleen mijn telefoon valt weg. Zijn er hier instellingen van bekend hoe je dit kunt tegen gaan want ik zou er op vooruit moeten gaan maar ik heb nog weinig aan mijn upgrade gehad. Bedankt voor support want kom ik er niet uit dan overweeg ik maar weer een downgrade …. als dat überhaupt nog kan en hoop ik dat ik mijn oude modem weer terug mag plaatsen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 January 2020, 15:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jan678,

 

Welkom op de Community, goed dat je deze vraag hier stelt! :smile: Als andere apparaten wel kunnen verbinden met het Wifi-netwerk, ligt het aan de S7 zelf. We gaan naar een oplossing zoeken. Wat je het best als eerst kunt proberen is om de Wifi te vergeten in de S7. Mocht dat niet lukken, zet dan je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen. LET OP: maak wel eerst een back-up van je telefoon voordat je deze stap onderneemt. Als dit ook niet werkt, schakel dan Samsung in voor toestelhulp. Het ligt in elk geval niet aan het Thuis-netwerk. Succes! Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar.

Reageer