Beantwoord

interim oplossing in afwachting glasvezel

  • 1 mei 2020
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Bericht van T-mobile is dat glasvezel bijna is aangelegd. Betreft nieuwbouwwoning. Geen idee hoe lang dat gaat duren. Van T-Mobile shop medewerker vernomen, dat T-Mobile een redelijk alternatief kan bieden voor de tussentijd, anders dan een hot spot via de iPhone. Het betreft een tijdelijk ander abonnement. Wie kan daar iets over zeggen?

 

icon

Beste antwoord door Piotr 4 mei 2020, 13:14

Hey @CornelisW,

Top dat je naar ons gaat overstappen, welkom alvast! En logisch dat je nu op zoek bent naar een tussentijdse oplossing. Vooralsnog bieden we geen abonnementen aan die je maandelijks kan opzeggen. De Unlimited Vouchers waar Waqqas op doelt worden enkel uitgegeven bij langdurige storingen of problemen met de aansluiting, maar dus niet bij nieuwe aanvragen. De hotspot zet je zo te lezen al in, slim! :relaxed: Wellicht kun je elders een maandelijks opzegbaar abonnement vinden die je tijdelijk kunt gebruiken?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @CornelisW 

De unlimited voucher blijft de beste optie, je kunt hem eventueel gebruiken in een andere telefoon en de voucher kent geen dag limiet en je kan hem wekelijks verkrijgen.

Ik ken geen abonnement dat maandelijks opzegbaar is...

Reputatie 6
Badge +2

Hey @CornelisW,

Top dat je naar ons gaat overstappen, welkom alvast! En logisch dat je nu op zoek bent naar een tussentijdse oplossing. Vooralsnog bieden we geen abonnementen aan die je maandelijks kan opzeggen. De Unlimited Vouchers waar Waqqas op doelt worden enkel uitgegeven bij langdurige storingen of problemen met de aansluiting, maar dus niet bij nieuwe aanvragen. De hotspot zet je zo te lezen al in, slim! :relaxed: Wellicht kun je elders een maandelijks opzegbaar abonnement vinden die je tijdelijk kunt gebruiken?

Reageer