Beantwoord

Internet hoofdaansluiting niet gevonden

  • 23 October 2019
  • 6 reacties
  • 528 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Wij kunnen de internet hoofdaansluiting (de grijze kabel) nergens vinden, en installatie van internet lukt dan ook niet.. waar moet ik zoeken?

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 23 October 2019, 23:20

Bekijk origineel

6 reacties

 

Volgens de vorige bewoner is dit de internetaansluiting, maar zij hadden Ziggo.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo@Kwstr 

Hoe oud is het huis? Bij oudere woningen kan het zogenaamde ISRA punt ook in de woonkamer zitten.

Bij mij is dat ook zo, naast het AOP van de kabel maatschappij. (Abonnee Overname Punt)

De telefoon hoofdkabel is soms blauw. Ik ga er even vanuit dat je DSL besteld hebt, geen glasvezel.

 

Groet, Folkert

Bedankt voor je reactie! Het is een oud huis (1902)… maar in de woonkamer zit helaas niks! Inderdaad DSL besteld.

Reputatie 7
Badge +3

Dat is lastig zoeken. Soms worden de kabels gesloopt door vorige bewoners. Hopelijk komt ie boven water of ergens boven de grond...

Reputatie 7
Badge +4

hallo @Kwstr 

 

in een oud huis zit deze meestal in de gang en is meestal de lasdop van het aansluit plaatje.

hij kan ook onder het luik bij de voordeur vinden. als het lukt kijk even in de kruipruimte naar een blauwe kabel. er zijn sinds 1902 zoveel verschillende kabels en aanslutungen gebruikt dat dit niet allemaal in de handleiding past, daarom zie je daar dan ook alleen de meest voorkomende.

gezien je wel een aanvraag heb kunnen doen moet er een aansluiting hebben gezeten.

Bedankt @Hidden.nld ! Heb daar ook gecheckt, alleen de watermeter… heb een afspraak gemaakt maar de monteur komt pas over 1 week.

..misschien toch maar overstappen op Ziggo, dat werkte wel bij de vorige bewoners! 

Reageer