Beantwoord

internet in mijn nieuwbouwwoning

  • 26 March 2019
  • 9 reacties
  • 1217 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
goedemiddag,

ik zou graag internet en tv bij jullie afsluiten voor in mijn nieuwbouwwoning. Er ligt al een glasvezelverbinding van Reggaefiber.
Volgens de site van Reggaefiber zou ik bij jullie een abonnement moeten kunnen afsluiten, dit lukt echter nog niet, als ik het goed begrepen heb komt dit omdat de aansluiting in de wijkcentrale nog niet rond is. Kan ik ergens vinden wanneer dit gepland staat? Ik woon nu in een huis zonder internet en tv, en dat is niet echt praktisch... Als ik in ieder geval zou weten wanneer de planning is hiervoor kan ik kijken of ik in de tussentijd een andere oplossing kan gebruiken.

Gr. Suzanne
icon

Beste antwoord door Brian 1 April 2019, 12:12

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Suzanne,

Je kunt even op deze pagina kijken of er iets in de planning staat.

Groet, Folkert
Ik krijg dan: geen correct KANVAS adres.
Reputatie 7
Badge +3
Even afwachten tot er morgen een TM Thuis moderator reageert...
Reputatie 7
het kanvas adres is de database van kpn.
je adres is (nog niet) bekend in de database of het adres of toevoeging klopt niet. deze gegevens komen dan weer bij het kadaster weg. klopt het adres met https://bagviewer.kadaster.nl/lvbag/bag-viewer/index.html#?geometry.x=160000&geometry.y=455000&zoomlevel=0
Ja daar klopt het adres wel
Staat wel nog in aanbouw
maar als ik het goed begrijp moet KPN die aansluiting regelen?
Reputatie 7
Hi @suvaro, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! Goed om te horen dat je klant bij ons wil worden. Ik kijk graag voor je of wij al informatie van Reggefiber hebben ontvangen over wanneer er glasvezel beschikbaar is. Als je mij een privébericht wil sturen met je postcode en huisnummer dan kijk ik het graag voor je na!
Reputatie 7
Bedankt voor je bericht @suvaro! Ik heb het nagekeken voor jouw adres maar ook wij hebben nog geen verwachte datum doorgekregen van de netbeheerder. Ik heb meteen verder gekeken voor je en ik kwam deze pagina van Reggefiber tegen met jouw specifieke vraag: https://www.eindelijkglasvezel.nl/service-en-contact/nieuwbouw/ik-heb-een-glasvezelaansluiting-maar-ik-kan-nog-geen-abonnement-afsluiten-hoe-kan-dit/. Ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met Reggefiber over de status van de aansluiting. Zodra Reggefiber aangeeft dat de aansluiting beschikbaar is kunnen wij hier op gaan leveren. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer