Beantwoord

Internet kort na verhuizing

  • 19 April 2019
  • 6 reacties
  • 694 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties
Beste allemaal,

ik heb op 1 mei de sleuteloverdracht naar mijn nieuwe huis.
Ik heb op 2 april een T-mobile internet/tel/TV afgesloten en kreeg gisteren de mail van Guidon voor installatie. Nu heb ik meerdere problemen:

-Ik zou graag een installatie willen op 3-6 mei, het systeem van Guidon voor inplanning van een afspraak lijkt niet goed te werken maar de snelste datum die ik krijg is 13 mei.
-Het pakket zou 4-7 dagen voor installatie naar het adres verstuurd worden. Als de installatie op 3-6 mei zou kunnen plaatsvinden woon ik daar nog niet en zou het pakket dus naar mijn oude adres moeten.

Ik zal morgen ook contact opnemen met Guidon i.v.m. de planning van de installatie.
Klantnummer: ZHS84854
icon

Beste antwoord door Brian 23 April 2019, 17:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi @HilleG, gefeliciteerd met je nieuwe woning! 🙂 Is het inmiddels gelukt met het maken van een afspraak? Maak je geen zorgen wat het installatiepakket betreft, je ontvangt hiervoor een Track & Trace code, als het pakket niet afgeleverd dan worden dan kan je er voor kiezen om het pakket af te laten leveren op het dichtstbijzijnde bezorgpunt zodat je hem daar op kan halen. Dat gaat dus helemaal lukken!
Hi @HilleG, gefeliciteerd met je nieuwe woning! 🙂 Is het inmiddels gelukt met het maken van een afspraak? Maak je geen zorgen wat het installatiepakket betreft, je ontvangt hiervoor een Track & Trace code, als het pakket niet afgeleverd dan worden dan kan je er voor kiezen om het pakket af te laten leveren op het dichtstbijzijnde bezorgpunt zodat je hem daar op kan halen. Dat gaat dus helemaal lukken!


Beste Brian,

ik heb telefonisch een afspraak gemaakt, 13 mei was de 1e mogelijke datum volgens hen. Ze gaven wel aan later deze week terug te bellen aangezien afspraken nog wel eens verplaatst worden.

Vervolgens heb ik gechat met een medewerker van T-mobile. Deze gaf aan dat de lijn pas 10 mei open gaat.

Ik maak mij geen zorgen over het pakket, waar ik mij zorgen over maak is dat ik straks 1.5e week zonder internet zit. Op dit forum vond ik dat een gemiddelde overstap 4 weken duurde. Toen ik op 2 april mijn abbo afsloot had ik de verwachting dat ik 3 mei aangesloten kon worden, echter meen ik dat er enige tijd nodig is voor het afkoppelen van de vorige bewoner en het activeren voor de lijn voor mij.

Concrete vraag: Zou het aankoppelen sneller kunnen gebeuren dat 10 mei? Dan zou ik Guidion kunnen vragen of installatie mogelijk is in de week van 6-10 mei zodat ik niet een week zonder internet kom te zitten, dit ook i.v.m. werk vanuit thuis.

Ik hoor graag of er iets mogelijk is!

Bedankt voor je hulp Brian
Ik heb contact gehad met de klantenservice via de telefoon, deze hebben mij goed geholpen! In principe zijn mijn vragen beantwoord.
Met vriendelijke groet.
Reputatie 7
Hi @HilleG, goed om te horen dat het gelukt is! Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement en mocht ik in de tussentijd nog iets kunnen betekenen laat het dan gerust weten!
Hi @HilleG, goed om te horen dat het gelukt is! Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement en mocht ik in de tussentijd nog iets kunnen betekenen laat het dan gerust weten!
Ik heb nog een vraag Brian. Ik wil eigenlijk 4G voor thuis bestellen om de dagen tussen 3 mei en 13 mei te overbruggen. Dan ben ik alleen router en abbo kosten voor een halve maand kwijt (proefperiode).
Weet jij of dit nog lukt als ik morgen (30 april) deze bestel?

M.v.g.
Reputatie 7
Hey @HilleG, ik durf je niet exact aan te geven hoelang de levering duurt wanneer je via de webshop een Unlimited 4G voor Thuis aanvraagt. De snelste manier om dit te bewerkstelligen, is door een T-Mobile shop bij jou in de buurt te bezoeken. 😃

Reageer